Grazie!!! Najważniejszy konkurs!!! Szczęśliwa!!!


Dzisiejszy tekst miał być o kolejnych problemach Giuseppe Conte piastującego (mam nadzieję, że już niedługo) urząd premiera Włoskiej Republiki i sypiącego się powoli jego „rządu”, gdyż do dymisji podał się minister edukacji Lorenzo Fioramonti. Jednak moimi przemyśleniami na ten temat podzielę się jutro – teraz muszę napisać coś innego – i robię to z naprawdę wielką i nieukrywaną przyjemnością 😀

Mówiłam wielokrotnie, że jedną z moich pasji (chyba tylko większą jest polityka❗) jest fotografia. Raczej nigdy i nigdzie nie wybieram się bez aparatu lub smartfona (a zdarza się, że z obydwoma rzeczami 😉 ). Właśnie w związku z tym chyba mogę powiedzieć, że jestem teraz jedną z najszczęśliwszych osób, i dlatego zamieszczam te słowa! Wczoraj całkiem niespodziewanie zostałam uczestniczką pewnego konkursu fotograficznego. Właściwie to stało się to dzisiaj późno po północy, gdy skończyłam wybieranie zdjęć, które wysłałam.

Ale po kolei.

Wczoraj wieczorem na oficjalnym Twitterze partii włoskiego Senatora Pana Matteo Salviniego – LEGI zobaczyłam informację o konkursie fotograficznym na najładniejszą choinkę i szopkę. Oczywiście, jak tylko ją spostrzegłam nie namyślałam się ani chwili od razu podejmując decyzję: wysyłam zdjęcia❗

I nie chodziło wyłącznie o konkurs, „jakiś konkurs”, ale, kto jest jego organizatorem – Osoba, którą szanuję jako: polityka, człowieka, mężczyznę i rodzica! Ktoś, kto jest dla mnie Wielkim Autorytetem. Ktoś, kto sprawił, że ponownie uwierzyłam, iż wśród polityków można znaleźć kogoś, kto będzie dla Ciebie ważną osobą, kogo obdarzysz szacunkiem i czujesz wobec Niego respekt. Ktoś ważny zwłaszcza dla osób młodych (mam nadzieję, że siebie mogę do tej grupy jeszcze zaliczyć❓❗).

Gdyby organizatorem konkursu był ktoś inny to nie wiem, czy wzięłabym w nim udział. Mówię szczerze, bo moje plany na wczorajszy wieczór oraz dzisiejszy dzień były całkiem inne. Jednak, jak to się mówi są rzeczy ważne i ważniejsze, dlatego właśnie spędziłam trochę czasu przeglądając płyty ze zdjęciami mojego autorstwa (sporej kolekcji😉) wybierając te moim zdaniem najlepsze i najbardziej pasujące do tematu. Skąd w ogóle taki❓

Oczywiście jesteśmy w okresie Bożego Narodzenia, ale dla tych, którzy może nie wiedzą Senator Matteo Salvini nie waham się powiedzieć, że jest Bohaterem Europy i ostatnim wojownikiem o prawdę!

Myślę, że wyjaśniłam w tym swoim tekście wszystko dokładnie.

Grupo po północy wysłałam część fotografii, a dzisiaj resztę.

Teraz powiem coś naprawdę serio. Nie będę „kokietować” i robić z siebie osoby skromnej – taką nie jestem i nienawidzę udawania kogoś innego. Mówię (czasem niestety dla mnie) to, co myślę. Jasne, miło, bardzo przyjemnie, byłoby wygrać – i to powtarzam: taki konkurs organizowany przez człowieka, który jest dla mnie ważną osobą i autorytetem❗ Byłby to jak spełnienie najskrytszych marzeń, albo powiem inaczej: dla mnie prawdziwy bożonarodzeniowy cud, ale oceniam swoje szanse realnie. Wystarczy pamiętać, jak duże poparcie Sanator Matteo Salvini ma we Włoszech oraz sprawdzić, ile osób śledzi Jego profile na portalach społecznościowych – odpowiednio: Facebook – ponad 3,9 miliona osób, Twitter – 1,2 miliona i Instagram – 1,8 miliona. Dodatkowo w regulaminie konkursu nie było napisane, że jest on skierowany wyłącznie do osób mieszkających na terenie Italii.

Ale, jak się za coś zabieram to na maxa, więc zdjęcia wysłałam. Dlatego tym większym dla mnie zaskoczeniem było, że dwa spośród nich zostały opublikowane na portalach:



To naprawdę dla mnie wielki zaszczyt, że fotografie mojego autorstwa są właśnie w tych miejscach i nie waham się powiedzieć, iż to najważniejszy konkurs, w którym uczestniczę (a było ich sporo, w typ pierwsze miejsca❗)❗ Konkurs jeszcze trwa, nie wiem, jak się skończy i nie zakładam oczywiście wygranej, ale jestem szczęśliwa: wykonane przeze mnie zdjęcia są opublikowane u Pana Senatora Matteo Salviniego.

Zdj. Twitter LEGA



zdj. https://legaonline.it/


Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi