Mundial: już nie kibicuję nikomu!


Po ostatnich wydarzeniach na rosyjskich stadionach doszliśmy do najważniejszych rozgrywek Mundialu. Najprawdopodobniej też pierwszy raz w moim życiu ma miejsce sytuacja, że będzie mi raczej obojętne, kto zostanie MŚ (co nie znaczy oczywiście, że MŚ oglądać nie będę - będę!!!). Wszystkie drużyny, którym kibicowałam odpadły.

W tym również miejscu przyznaję się do błędnego wskazania zwycięzcy. Cóż myliłam się. Część meczów zakończyło się wynikiem dla mnie samej co najmniej zaskakującym. Wprawdzie napisałam kilka dni temu, że piłka nożna to sport powszechny, a poziom gry w świecie się wyrównał, jednakże moje serce było z innymi 😊 Żałuję równocześnie, że o przejściu do kolejnych faz turnieju musiały decydować karne, a zdanie o nich, także wyraziłam.

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi