W drogę czas!


Wakacje w toku, pogoda prawie idealna, więc postanowiłam ponownie wybrać się do ubóstwianego przeze mnie Krakowa. Jutro, jak to się mówi: w drogę❗

Tym razem planuję częściowo powtórkę sprzed niespełna miesiąca, ale również trochę „świeżości”. Dzisiaj więcej nie zdradzę, wszystko opiszę po powrocie – jutro lub w środę 😊 Obrana „trasa” zależeć będzie od różnych czynników. Pewne jest natomiast: przynajmniej w jednym z miejsc liczę na ciekawe niespodzianki i ...efekty. Przeglądając wczoraj w Internecie ofertę przygotowaną dla turystów przez Kraków znalazłam coś, gdzie wcześniej nie byłam, a bardzo mi się opis spodobał 😉

Zapraszam w każdym razie do lektury następnego posta❗❗❗ 😊 Mam nadzieję, że będzie ciekawy i zachęci kogoś do odwiedzin perły Małopolski, jak nazywam nie tylko ja Kraków❗





zdj. Anna Hudyka

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi