Euro 2024: triumf Hiszpanii i trochę rozczarowań

Kilka godzin temu zakończyły się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej.⚽ 

Tytuł najlepszych w Europie należy do Hiszpanii👍🏆👏, która w finale pokonała Anglię 2:1.

Cieszę się ze zwycięstwa Hiszpanów, ale marzyłam o innym finale: Hiszpania – Włochy.

Niestety, ale XVII Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej – mojej ulubionej dyscyplinie sportowej (no jednej z ulubionych, a na najwyższym podium z łyżwiarstwem figurowym na lodzie) nie były takie, jakie pragnęłam oglądać.

Po za finałem (gdzie, jak napisałam powyżej chciałam obaczyć Włochów) rozczarowało mnie część drużyn.

Postawa Polaków❓ Przyznam się szczerze: akurat w tym przypadku nie zakładałam wielkich sukcesów (w tym „śmiałam” wątpić w naszej wyjście z grupy i o wiele a dużo nazwiska Lewandowski😡).

Szkoda, także, że finałowego spotkania nie sędziował pan Szymon Marciniak😯☹.

Będąc w temacie sportu, teraz przed nami kolejna wielka impreza – XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które rozpoczną się 26/07. Igrzyska Olimpijskie, które do głębi pokazują zepsucie (a raczej zrujnowanie❗🤬) sportu i całkowite sponiewieranie idei olimpijskiej. Sprawienie, że decydenci MKOl jawnie wspierają kremlowskiego bandytę – rzeźnika Putina❗🤬



Komentarze

  1. Muchas gracias, porque yo se que te has alegrado de que fuéramos campeones.
    Un abrazo, amiga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Manuel!
      My good friend, I saw the pictures from Spain after the victory! Beautiful, wonderful views and the joy of the people!!!
      Now, we will have the Olympic Games. I, too, wish the Spaniards many victories!!!
      Manuel, I wish you a very good weekend!!! My friend, I salute you!

      Usuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi