Zapowiedź tekstu na poprawienie humoru! :)

Tak, jak napisałam w ostatnim poście: jestem kobietą i parafrazując pewien cytat „nic, co kobiece nie jest mi obce❗” stąd też dzisiaj zapowiedź kolejnego „babskiego” tekstu – zapraszając do lektury bloga jutrzejszego wieczoru 😊❗❗❗

Dlaczego taki wybór (chociaż powinnam jutro o Włoszech, ale zrobię wyjątek i senator Matteo Salvini zagości na łamach bloga dopiero niedzielą❗)❓

Gdyż jutro zacznie się kolejny w Polsce lockdown spowodowany zarazą z Wuhan i chcę poprawić humor – zarówno samej sobie (tak, jest mi to koniecznie potrzebne❗❗❗), jak i Czytelnikom – w tym Czytelniczką bloga❗❗❗

Mam nadzieję, że spodoba się on Wam Dziewczyny❗❗❗

Zapraszam tutaj jutro wieczorem, a fotka mojego autorstwa zaprezentowana poniżej stanowi zapowiedź tego wyjątkowego tekstu😊

Całuski i serduszka❗💗💙💚💛🧡😘





Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi