Pierwsze-nowe urodziny Mruczka!!!

Moi Drodzy, dzisiaj będzie wyjątkowo i szczególnie❗❗❗😍

Dzisiejszej nocy swoje pierwsze urodziny będzie obchodził mój ukochany Kotek Mruczek😺🐈🎂. Wprawdzie przyszedł on na świat troszkę wcześniej, ale wtedy, kiedy trafił do mnie, to jakby urodził się po raz drugi, otrzymał prawdziwe życie❗😍



Anna Hudyka


Dokładnie rok temu, nocą z 25/26 ktoś podrzucił Maleństwo na moje podwórko. Kotek, maleńki, bezbronny, nie umiał nawet za bardzo pić mleka. Kochane, słodkie Zwierzątko💗😻❗

Mruczek znalazł u mnie w domu swój prawdziwy, najprawdziwszy dom i serce😻💗❗ To, czym jest i powinien być🏠💗



Anna Hudyka


Może to dziwnie wybrzmi, jednak fakt, że trafił właśnie do mnie był czymś najlepszym, co mogło go spotkać! Ja i moi rodzice nie wyobrażamy sobie już naszego domu bez Niego❗❗❗💛💚💜🧡



Anna Hudyka


Poniżej przedstawiam/przypominam historię Mruczka:


Szczęście radosnego Mruczka i horror wielu innych zwierząt! 



Anna Hudyka


 I jego dalsze losy:


Dalsze życie kotka Mruczka



Anna Hudyka


Kilka zdjęć kotka znajdziecie też i TUTAJ:



Anna Hudyka


A skoro mówię o kotkach, to właśnie w miniony poniedziałek kolejny raz „zaniosło mnie” do Krakowa (o tej wycieczce będzie specjalny post za jakiś czas, ponieważ jest o czym napisać, bo o najmniejszej w świecie manufakturze cukierków i lizaków🍬🍭❗ Do tej przyszłej lektury zapraszam też już dzisiaj❗), a tam, jakżeby by mogło być inaczej❗ – odwiedziłam potencjalnych kuzynów Mruczka w Kociej Kawiarni Kociarni, o której będę mówić już zawsze, że jest jednym z dwóch najsłodszych, najcudowniejszych miejsc w tej byłej polskiej stolicy – w Królewskim Mieście👑, a dla mnie najprawdziwszej perle mojego kraju❗🤩



Anna Hudyka


Anna Hudyka


Anna Hudyka







Anna Hudyka



Anna Hudyka


Anna Hudyka



Marek Hudyka


Anna Hudyka, orzeźwiająca cudowna Kocimiętka😀 


Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi