Idealna recepta, by rządzili nami uczciwi ludzie!

Jestem okrutna😁. Naprawdę nie mam litości😂, ale chyba znalazłam idealne rozwiązanie, jak sprawić, by rządzili nami prawdziwie prawi oraz uczciwi ludzie, a przede wszystkim, którzy przestaliby nas okłamywać. I moje słowa nie dotyczą wyłącznie Polski, ale w ogóle świata.

Skąd takie moje myśli❓

Ponieważ właśnie 2 dni temu (to jest w środę 17.05) podano, kiedy odbędą się wybory do Parlamentu Europejskiego (6-9/06/2024).

Zanim jednak przedstawię ową swoistą „receptę” od razu zauważę: niestety moja propozycja jest nierealną, gdyż zaraz, jak te sępy, zlecieliby się wszelcy obrońcy od wszystkiego, od „praw człowieka”, przeciwko „dyskryminacji”, z Amnesty International oraz jej podobni na czele i zwyczajnie, by mnie „zjedli”❗🤬

Dlaczego❓

Ponieważ zanim dana osoba znalazłaby się na karcie wyborczej, a ponadto objęła/została awansowana/nominowana na jakieś stanowisko/urząd, od którego zależałyby nasze losy – zdrowie, życie, bezpieczeństwo powinna przejść szereg dogłębnych badań. Mam na myśli przede wszystkim te: psychologiczne, psychiatryczne oraz …test na prawdomówność. I nie koniecznie polegałabym tutaj na poligrafie, gdyż, jak wiadomo wytrawny kłamca/oszust potrafi mimo wszystko zmanipulować nawet to urządzenie.

Jakiś czas temu czytałam w jednym z magazynów popularno-naukowych, że świetnie w celu wykrycia kłamstwa wypada skan mózgu dając 100 % pewności i być może to właśnie badanie w przyszłości będzie wykorzystywane w procesach sądowych (osobiście byłabym jak najbardziej za i wprowadziłabym owe prawo jak najszybciej❗).

Mówiąc o tym ostatnim byłby on, także powtarzany, co jakiś czas po objęciu stanowiska.

Prawda, że jestem okrutna❗🤣

Ależ bym zafundowała tortury będące zaiste gorszymi (zdaniem większej części tych tak zwanych „polityków” i osób od nich zależnych), niż te przywodzące nam na myśl Średniowiecze🤣.



Anna Hudyka

Komentarze

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi