Paris Nights...

Dzisiaj prezentuję kolejny z perfum Celine Dion. Po „Spring in Paris” - „Paris Nights”






Jak pisałam już wcześniej fakt, czy dany zapach znajdzie się w zaszczytnym gronie naszych ulubieńców zależy od wielu czynników. To sprawa, czy raczej decyzja indywidualna. 😊💛🧡💜🌷🌹🌺🌼🌸

Ja mówiąc o tych firmowanych nazwiskiem pani Celine Dion mając wiosnę w Paryżu nie mogłam sobie odmówić paryskich nocy.😊

Zwłaszcza, gdy po otworzeniu flakonika, po jego wypatrzeniu na półce w drogerii,  popsikałam rękę. Nie zawiodłam się.

Woń zawładnęła moim sercem.

Niestety – i mówię to z naprawdę nieskrywanym żalem – zapach nie jest już do zdobycia, ja na szczęście zdążyłam się zaopatrzyć, poniżej dezodorant perfumowany😀.

„Paris Nights” była edycją limitowaną.

Paryskie Noce to przede wszystkim kwiaty. Ja sama czuję w nim głębię. Dla mnie piękny, elegancki, wyrafinowany. Ujmę wszystko dwoma słowami: dostojność i klasa sama w sobie❗👍 Tak samo, jak ta wielka artystka, niekwestionowana gwiazda światowych scen muzycznych, a zarazem prawdziwa dama❗ Jak to się mówi królowa jest tylko jedna❗👑

Zapach narodził się w 2007 roku, po tym jak sukcesem okazała się wiosna.

Bukiet zapachowy to:

nuty głowy: wisteria, marakuja, czarny fiołek (fiołki jedna z moich ulubionych kwiatów czarujących mnie swoim zapachem);

nuty serca: dziki jaśmin, złotokap (jedna z piękniejszych roślin, które stworzyła natura, a marzę od jakiegoś czasy, by zasadzić ją obok swojego domu), róża, osmantusc (rodzaj krzewów i małych drzew należący do rodziny oliwkowatych).

nuty bazy: wanilia, drzewo sandałowe, drzewo kaszmirowe, bursztyn, paczula.

W mojej opinii zapach przyjemnie słodki, ciepły, kobiecy. Raczej też na wieczór. Myślę, że idealnie pasuje do wieczorowej, wytwornej sukni. Przyjemny, subtelny, delikatny, w żadnym razie nienachalny. Czar wraz z tajemnicą.

Do tego delikatnie fioletowy kolor.

Tym razem twórca zapachu to kreatorka perfum pani Karine Dubreuil-Sereni, która urodziła się i wychowała we francuskiej Prowansji - w Grasse mówiąca o sobie w następujący sposób: „Kiedy byłam małą dziewczynką zawsze byłam w ogrodzie, więc znam wszystkie rośliny. Więc kiedy studiowałem perfumerię, było mi bardzo łatwo. Perfumy i zapachy zapachowe są naprawdę charakterystyczne, więc kiedy jesteś małym dzieckiem, pamiętasz, ale nie analizujesz. I wszyscy to mamy. Teraz analizuję i kontroluję te zapachy, ale to jest bardzo instynktowne, zapachowe i bardzo emocjonalne. Wspaniale jest więc tworzyć emocje.”

Mam nadzieję, że tak właśnie pachnie wieczór w Paryżu❗💜💚💛🧡💙

Perfumy – zarówno Spring in Paris, jak i Paris Nights schowane zostały w prostym, klasycznym opakowaniu prostopadłościanu. Nie ma tu żadnego zbędnego kiczu, lecz prostota i elegancja.

Zapach mnie zdobył 😊👍

P.S.

Tradycyjnie też w tym miejscu i w temacie zapachów odsyłam do strony Pani Kasi❗ która jest specjalistką od świata perfum❗❗❗




zdj. Anna Hudyka

Komentarze

  1. Thank you for visiting my blog and sharing your point of view ... You're right, as Russian missiles can be flown over the largest nuclear power plant in Europe, which is located near the city of Zaporizhzhia. That's a big mess for many European countries. That's the reason why negotiation table has to be held by European countries, not USA. We (Europeans) are helping Ukrainian people who migrate to Poland, Germany, Italy, Romania, etc. ... not USA. The shelling of the nuclear power located near the city of Zaporizhzhia would hit Europe not USA.
    USA multinationals are simply selling weapons.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Giorgio! I thank you that you are on my blog too!
      Giorgio I talk about the nuclear power plant, I don’t hide that on the night of March 3/4 I was terrified! Giorgio little: I, since the beginning of the war, I’m mainly afraid of nuclear power plants! God forbid, but, if something happened in Zaporozhye - it would be a terrifying cataclysm for all of Europe (or at least a huge part of it!). This is the largest nuclear power plant in Europe and the 4th largest in the world! Giorgio I have a great imagination, but I’m not able (even today) to imagine if then a tragedy, a cataclysm would happen. What the Russians did is unforgivable! They put all of Europe at risk!

      Usuń
    2. Completely agree on this point, Anna! South and East Europe is in a mess. Anyway, it seems Russian government isn't interested in shelling Zaporozhye and its surroundings.
      There also are many problems to deal with, such as climate change, global water shortage, energy crisis, epidemic, etc. ... that's why I hope Ukraine war will go to an end soon.

      Regards,

      Giorgio

      Usuń
    3. Giorgio I want that you to be right about Zaporozhye... Unfortunately, Russia and Putin are unpredictable... I’m very curious what will happen in Italy? Will Mario Draghi continue as Prime Minister, or will there be new elections?
      I, speak of COVID in Poland, there are more and more sick people and I’m afraid, what will happen next? The drought in Poland is also, farmers harvest isn’t good, there are high prices. I read that farmers in Italy also have problems, because there is a great drought too.
      Giorgio I salute you!

      Usuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi