Niech Putin w końcu zniknie (całkowicie)!!!

Kilka dni temu napisałam, że uzyskałam odpowiedź na nurtujące mnie od dawna pytanie.

O czym mówię❓

Jednym z odcinków serialu „Dr. House”.

Nie wiem ilu z Was go oglądało, a tym bardziej wszystkie odcinki (a jak tak, to czy je dokładnie pamięta❓).

W jednym z nich (tytuł „Tyran”) poruszono ciekawą kwestię.

Nie będę opisywać całego, powiem tylko, że chodzi o Dabali - pewnego afrykańskiego dyktatora. Postać fikcyjna, jak również państwo Tyrana.

I postawa doktora Chase'a.

Nie pamiętam dokładnie, ale było to mniej więcej tak: w siedzibie głównej ONZ w Nowym Jorku odbędzie się spotkanie światowych przywódców. Zaproszonym, by zabrać głos jest wspomniana krwawa bestia, która po powrocie do siebie rozpęta wojnę. W jej wyniku zginą dziesiątki tysięcy ludzi. Przed konferencją trafia do szpitala w ciężkim stanie (zawał).

Doktor Chaise dokonuje zamiany lekarstwa prezydenta Dibali. Tyran umiera po nieudanych próbach resuscytacji defibrylatorem. Drugi lekarz odkrywa, że Chase podmienił próbkę krwi barbarzyńcy, by odrzucić diagnozę i de facto spowodować jego śmierć. Swą postawę tłumaczy tym, iż zrobił to, dlatego, by nie doszło do ludobójstwa.

Chaise rozumie doskonale, że ujawnieniu, co zrobił nie będzie mógł już dłużej być lekarzem. Prawdopodobnie czeka go więzienie. Wie, także, że swoim czynem próbował tylko powstrzymać dyktatora przed popełnieniem bardziej bezwzględnych działań.

Niestety, lekarz nie może poradzić sobie z własnym sumieniem. Idzie do kościoła, by wyspowiadać się. Co słyszy od księdza❓ Otrzyma rozgrzeszenie, jeśli zgłosi się na policję i wyzna prawdę.

Jak napisałam wielokrotnie zastanawiałam się, czy Chaise miał prawo tak postąpić❓ Jak to wygląda zarówno od strony medycznej – słynne słowa Primum non nocere” (z łacińskiego „po pierwsze nie szkodzić”). Oraz, jak to odnieść do religii katolickiej❓ Tutaj zadałam o to pewnemu księdzu, jednak nie umiał mi odpowiedzieć.

Dziś jesteśmy świadkami bestialskich zbrodni prezydenta Rosji Władimira Putina wobec narodu Ukraińskiego. Barbarzyńskiego ataku Hitlera naszych czasów, nazisty, na suwerenną i niepodległą Ukrainę. Złamania wszelkich międzynarodowych praw, Konwencji Genewskich, specjalne ostrzeliwanie obiektów prywatnych, szpitali, elektrowni atomowych❗🤬🤬🤬

W obliczu tych przerażających wydarzeń nie mam najmniejszych wątpliwości, że wspomniany doktor Chaise postąpił właściwie❗❗❗👍👏

Poziom arogancji, buty, hipokryzji, a przede wszystkim dokonywane przez niego i jego pachołków zbrodnie wojenne, zbrodnie przeciw ludzkości oraz terroryzm nuklearny zbrodniarza, diabła Putina dają mi odpowiedź.

Ponadto nie pozostawiają mi wyboru, czy mam prawo, mogę użyć następujące słowa: każdej nocy (to o wiele za duże słowo zresztą, gdyż przed godziną 4 nad ranem ostatnio poszłam spać 2 tygodnie temu, często jest to jeszcze później, gdyż sprawdzam wszelkie informacje, co się dzieje na Ukrainie) kładąc się spać moim największym marzeniem jest, by powitać nowy dzień informacją, że Putin zdechł! Zresztą najlepiej by było, gdyby stało się to już dawno!

Tak❗ Właśnie tak❗

Wiem, jak to brzmi – przerażająco, ale inaczej po prostu nie mogę, nie potrafię❗❗

Umrzeć może człowiek, Putin nim nie jest❗ Dla mnie człowieczeństwo, to coś więcej, niż wygląd przypominający istotę ludzką❗🤬

Kiedyś myślałem, że nic nie usprawiedliwia zabicia kogoś, ale w tym przypadku rozumiem dylemat Chase'a i popieram go.

Dzisiaj myślę, wiem, iż postąpił słuszne. Facet miał dokonać ludobójstwa. To, co zrobił lekarz byłoby prawie, jak możliwość powstrzymania Hitlera – w obecnej rzeczywistości natomiast Putina. To trudne decyzje, ale Chaise czuł potrzebę zrobienia tego, co uważał za słuszne.

Niestety, ale czasami człowiek musi przestać mieć opinie, aby podjąć rzeczywiste działania. To są te, które sprawiają, że rzeczy się dzieją, wprowadzają prawdziwe zmiany – w tym przypadku na lepiej

Putin powinien zakończyć swój żywot jak najszybciej❗❗❗

By była też jasność: ludziom źle nie życzę❗❗❗





Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi