Jako Polka za nic nie jestem wdzięczna Rosji!

Jako Polka nie jestem absolutnie nic winna RosjiNie mam najmniejszego powodu by być Rosji (a wcześniej Związkowi Radzieckiemu) wdzięczna za cokolwiek❗🤬

Podłym, nikczemnym kłamstwem jest, że barbarzyński Związek Radziecki w 1945 roku wyzwolił mój kraj❗🤬

Rosjanie nie zrobili tego❗😡

Absolutnie❗❗

Stało się wprost przeciwnie❗

Nie, nie przynieśli nam upragnionej wolności❗😭

Rozpoczęli okupację Polski trwającą wiele dziesięcioleci❗❗❗😡😭

Jak dla mnie można to nazwać 4 rozbiorem Polski

Tak, czwarty: poprzednie były w latach: 1772, 1793, 1795. W każdym z nich uczestniczyła Rosja. W ostatnim – ostatecznym wymazującym Polskę z map Europy i świata: Rosja, Prusy i Austria.

Po 1945 roku nie waham się użyć słowa: przeklęty czas dla mojej Ojczyzny❗🤬

Władza w Polsce należała do pieprzonych kacyków, pachołków Kremla❗❗❗😡 Nie mam dla tych osób najmniejszego szacunku. Poważania.

Nie waham się, także powiedzieć, że to zdrajcy Polscy❗🤬😡

Przypominam, także przeklęty pakt Ribbentrop-Molotov: 23 sierpnia 1939 rok przedstawiciele dwóch totalitarnych mocarstw - minister spraw zagranicznych III Rzeszy Joachim von Ribbentrop oraz ludowy komisarz spraw zagranicznych ZSRS, pełniący jednocześnie funkcję przewodniczącego Rady Komisarzy Ludowych (premiera), Wiaczesław Mołotow - podpisali w Moskwie w obecności Stalina sowiecko-niemiecki pakt o nieagresji wraz z tajnym protokołem dodatkowym, którego konsekwencją był IV rozbiór Polski i 2 wojna światowa

Niezaprzeczalnym faktem jest, że, gdyby nie wspomniany pakt Ribbentrop-Molotov nie bylibyśmy świadkami obecnej tragicznej, przerażającej wojny Putina, jego nikczemnej agresji, ataku na suwerenną i niepodległą Ukrainę

Gdyby nie 2 wojna światowa nie bylibyśmy świadkami obecnego barbarzyństwa (a o wielu innych nie uczylibyśmy się na lekcjach historii)❗

Powtórzę to, co napisałam w jednym z ostatnich postów: po obecnych wydarzeniach Rosja utraciła całkowicie moralne prawo do istnienia jako państwo❗❗❗❗❗





Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi