Chcę śmierci Putina!

Kilkanaście godzin temu napisałam, że najlepszą informacją dla mnie byłaby, że prezydent Federacji Rosyjskiej wyzionął ducha. Władimira Putina już nie ma. Został zlikwidowany. 

Dlaczego nie powiedziałam, iż marzę o postawieniu tyrana przed Międzynarodowym Trybunałem Sprawiedliwości ONZ w Hadze

Oczywiście chciałabym tego❗

Najpierw zobaczyć wyprowadzanego z bunkra na Uralu, gdzie ukrywa się niczym najzwyklejszy szczur, później słuchającego oskarżeń, wyroku skazującego i wyprowadzanego w kajdankach, tylko kilka uwag.

Po pierwsze, gdyby ten zbrodniarz, zimny drań jak najszybciej „przestał oddychać” wcześniej skończyłby się wywołany przez niego najazdem na suwerenną, niepodległą Ukrainę koszmar. Byłoby mniej tragedii, ofiar, zniszczeń.

Po drugie natomiast najzwyczajniej w świecie nie wierzę, że do procesu dojdzie. Zresztą, nawet jeśli drań zostanie skazany, to do więzienia nie trafi. W zamian będzie wiódł w dalszym ciągu życie wyglądające niczym przysłowiowy pączek w maśle❗🤬

Istnieją "uzasadnione podstawy, by sądzić", że w kraju tym popełniono zbrodnie wojenne i zbrodnie przeciwko ludzkości. Mowa nie tylko o obecnym najeździe na Ukrainę❗🤬

Są miażdżące❗❗❗ Złamał wszelkie konwencje – w tym te najistotniejsze: genewskie stanowiące podstawę międzynarodowego prawa humanitarnego❗🤬

Niestety postawienie tyrana przed sądem w Hadze będzie bardzo ciężkie. Dlaczego❓ Po szczegóły odsyłam TUTAJ:

Ponadto strona rosyjska bojkotuje Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości w Hadze. Na rozpoczętych dzisiaj przesłuchaniach w sprawie zbrodni wojennych popełnianych w Ukrainie nie stawił się żaden przedstawiciel strony rosyjskiej.


P.S.

Kreml – czyli de facto – Putin ogłosił dzisiaj „listę nieprzyjaznych Rosji państw”. Jak czytamy: Wymienione w wykazie kraje i terytoria nałożyły lub przystąpiły do sankcji wobec Rosji po rozpoczęciu 'specjalnej operacji wojskowej Sił Zbrojnych Rosji na Ukrainie" i są to 27 państwa (USA, Kanada, kraje Unii Europejskiej, Wielka Brytania, Ukraina, Czarnogóra, Szwajcaria, Albania, Andora, Islandia, Liechtenstein, Monako, Norwegię, San Marino, Macedonia Północna, Japonia, Korea Południowa, Australia, Mikronezja, Nowa Zelandia, Singapur, Tajwan). Nie waham się powiedzieć, że czuję się dzisiaj cholernie dumna, iż jestem obywatelką jednego z nich – Polski – to dla mnie powód do radości. Oznacza ni mniej, ni więcej, ale, że mój kraj posiada, zna znaczenie słowa HONOR i potrafi stanąć w takich chwilach, jak ta, na wysokości zadania❗



www.lastampa.it


Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi