Wspaniały jak zawsze Kraków i "co to jest Che Guevara?"

 Choć widziałam już nie jedno miasto, zarówno w kraju jak i po za nim, to Kraków uważam za jedno z najładniejszych. Uwielbiam go zwłaszcza latem w piękne, słoneczne dni! Uwielbiam za jego niepowtarzalny klimat oraz atmosferę i staram się odwiedzać jak najczęściej.
Dziś korzystając z wolnego dnia i towarzyszącej mu fantastycznej pogody postanowiłam wybrać się na wycieczkę do naszej byłej stolicy. Był majestatyczny Wawel, Rynek i kilka innych miejsc.

P.S. 1:
 Nie byłabym jednak sobą, gdybym czegoś nie spróbowała. Niestety dzisiejszy osobliwy „eksperyment”, a raczej jego wynik, załamał mnie. W jednym ze sklepików ze specyficznymi pamiątkami spytałam się sprzedawczyni, czy są wisiorki z wizerunkiem Che Guevary? Odpowiedź, którą usłyszałam pozwolę sobie zacytować: „a co to jest?”. Co byście w takiej sytuacji odpowiedzieli?

P.S. 2:
 Zdjęcia z mojej jednodniowej wakacyjnej wycieczki na moim profilu na Facebooku :) 

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi