Włoskie wparcie Polski wobec brukselskiej obłudy

Napisałam kiedyś TE SŁOWA i w zupełności je podtrzymuję. Wszystko. Jestem też zdania, że albo UE się zmieni, albo obserwujemy właśnie początki jej końca.

Zresztą, nawet obecna zaraza Covid-19 pokazała (całkowicie wyraźnie), dała do jasności, iż przynajmniej w początkowej, najgorszej fazie, każde państwo na własną rękę robiło, co tylko mogło, co było w mocy, by uchronić siebie i swoich mieszkańców. Bardziej liczyły się państwa narodowe, które starały się pomóc sobie wzajemnie

Bruksela, stolica tegoż tworu zwanego UE dała plamę na całej linii. Nie dość, iż nie było spójnej polityki i działań w tym zakresie, to jeszcze sam "ośrodek zarządzania" sytuacjami kryzysowymi nawet nie zafunkcjonował.🤬

Podobnie, także ze szczepionkami.

Kilka moich wcześniejszych postów na ten temat: 


Zaklinanie rzeczywistości. 


Szok! Bruksela przyznaje, że mogła doprowadzić do tragedii w Polsce! - z krokodylimi łzami przewodniczącej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen i chamskim tweetem obecnie urzędnika brukselskiego Donalda Tuska.


Guy Verhofstadt pierwszy raz mówi prawdę?  


Covidowy pamiętni, część 1: "Nieudolność i hipokryzja" celebrytów brukselskich.


„Pecunia non olet” - covidowy pamiętnik część 3


Wstyd mnie za to – za żałosny spektakl zaprezentowany (prezentowany zresztą cały czas) we wtorek w Brukseli przez naszą opozycję. Nie chcę być złośliwą, ale nasuwa mi się pewne – w pewnym stopniu – porównanie z przeszłości. Do czego❓ Czasów II wojny światowej, Niemców i pewnych kobiet. Niemców, którzy w zbrodniczy sposób 1 września1939 zaatakowali nasz kraj.

Ponieważ nie jestem, aż tak wredną i cyniczną osobą na tym poprzestanę. Kto będzie chciał zrozumie powyższą aluzję.

Jedno jest pewne: nie chciałabym mieć owych osób za sąsiadów i myślę, że i oni mnie również.

Dlatego cieszy i daje – chociaż częściową – satysfakcję, iż po stronie mojej Ojczyzny opowiadają się politycy w innym państwie.

Chociaż w pewnym sensie napawa wstydem, gdyż spora część społeczeństwa i polityków polskich robią wszystko, co w ich mocy, by skłócić nasz naród❗ Dzielą nas od lat nie mogąc pogodzić się z faktem utraty przez nich władzy i wiążących się z nią apanaży. Na prezentowaną ich postawą: butę, arogancję, ego brak skali. Jakiejkolwiek, gdyż w każdej osiągnęli maksimum

Są takie ponadczasowe słowa, które powiedziała mi już dawno pewna starsza osoba, że ptak kalający swoje gniazdo jest nic nie wart.

Powyższa przedstawiona – przeze mnie – wersja tych słów stanowi lightową.

Dodam, także, iż zarówno Polska, jak i Węgry mają stać się kozłami ofiarnymi pod przykrywką kłamstw!


Z tego miejsca za słowa poparcia dla mojego kraju Polski kieruję wielkie podziękowania do włoskich polityków – Panów: Max Ferrari , Marco Zanni , Angelo Ciocca , Paolo Grimoldi.





DZIĘKUJĘ ZA UDZIELONE WSPARCIE❗❗❗ 

GRAZIE❗❗❗





















Komentarze

  1. Boa tarde Anna. Com tantos problemas, acho complicado manter uma união perfeita. Mais sobre a vacinação contra a Covid cada país ficou do seu próprio lado. Bom final de semana.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi