Dla kogo tegoroczne Noble?

Pozostawiając w spokoju temat Włoch do ogłoszenia oficjalnych wyników tamtejszych częściowych wyborów samorządowych skupiam się na tym, co czekać nas będzie do 11 października

Co mam na myśli❓

Poznamy laureatów tegorocznych Nagród Nobla.

Jeśli chodzi o mnie napisałam już kiedyś, uznaję przyznanie tego wyróżnienia w dziedzinach naukowych, to znaczy: fizyce, chemii oraz fizjologii lub medycynie.

Odnosząc się do Pokojowej Nagrody Nobla również dałam wyraźnie do zrozumienia, iż w obecnej rzeczywistości przestała mieć znaczenie. Jakiekolwiek.

Prestiż, którym niegdyś mogła się szczycić umarł. Zwyczajnie przestał istnieć przez wzgląd na to, kogo od pewnego czasu honorowano (jak również do niej nominowano). Świętej pamięci pan Alfred Nobel przewraca się w grobie.

Ale mimo wszystko ciekawi mnie, komu w tym roku zostanie wręczona❓ Swoją uaktualnioną od zeszłego roku listę przedstawię zanim o laureacie usłyszymy.

Zresztą, a Wy jak myślicie kto nim będzie

Piszcie

Czekam na Wasze propozycje❗❗❗





Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi