Przebudzenie KOTÓW. Tears of rage


Tak naprawdę nie wiem, co mam napisać. To, co czuję, słowa cisnące mi się na usta w żadnym razie nie nadają się do publikacji. Ani do głośnej wypowiedzi i bez znaczenia jest moja płeć, ponieważ uważam, że kultura obowiązuje każdego oraz wszędzie. Chociaż doskonale rozumiem w jak potężnej obłudzie i hipokryzji światowych „elit” żyjemy są mimo wszystko pewne sprawy, na które: nie było, nie ma i nie będzie mojej zgody

Zdj. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/australia-plonie-zginelo-pol-miliarda-zwierzat-jak-pomoc
Naprawdę siedzę w tym momencie patrząc w monitor i zastanawiam się, co mam napisać, bo tyle myśli kłębi mi się w głowie. Dlatego mój dzisiejszy wpis będzie trochę inni niż wcześniejsze.

Ból, smutek, współczucie, a jednocześnie wściekłość – bo to nie jest już złość. Tym gniew większy, że to wszystko można było zrobić wcześniej. Dużo wcześniej❗

Zastanawiam się, czy to, czego jesteśmy obecnie świadkami da się określić słowem innym niż p o d ł o ś ć ❓❓❓

Tak, właśnie podłość tych tzw. „elit”, decydentów o naszym życiu, o losach świata. Myślę jednak, że to i tak zbyt łagodne określenie.

Powtarzam, co napisałam wczoraj: Apokalipsa Australii. Piekło na Ziemi. Jeszcze kilka dni temu mało kto podnosił temat. W informacjach od czasu do czasu lakonicznie kilka słów.

A co mamy dzisiaj: chcących nieść pomoc wysyp niczym, jak to się mówi, grzybów po deszczu❗

Niby wypadałoby się cieszyć, tylko, że tak na dobrą sprawę z czego❓

Z tego, że po raz kolejny tragedia na niewyobrażalną dla świata skalę obnaża wszystkim, jak bardzo rządzący nami, decydenci, elity są obdarci z człowieczeństwa❓

Z tego, że ponownie widzimy ich arogancję, butę i skrajny egoizm❓

Do cholery to, co teraz chcą robić powinni byli zacząć już dawno❗

Przy okazji organizacje, które powołano do życia, żeby właśnie niosły pomoc w takich sytuacjach dalej milczą. Zresztą już dawno powiedziałam, że na przykład ONZ należy zlikwidować. Zapytam też, dlaczego UE i jej ministrowie nie zwołają nadzwyczajnego szczytu ministrów spraw zagranicznych dotyczącego pomocy Australii

Zdj. https://www.vogue.pl/a/gwiazdy-dla-australii

No właśnie.

Oferty pomocy, jak od tygodni trwa Apokalipsa. Dziesiątki ludzi nie żyją, zginęło ponad miliard zwierząt, tysiące domów spłonęło. Cierpienie na niewyobrażalną skalę. Trawiące od ponad 3 miesięcy pożary strawiły powierzchnię ponad 3 razy większą niż terytorium Belgii, porównywalną wielkością do Korei Południowej. Dodatkowo w wielu regionach kraju od lat panuje susza, a dzisiaj podjęto decyzję o odstrzale 10 tysięcy wielbłądów, gdyż spożywają za dużo wody

Nie chcę być złośliwą na maxa, ale, gdy kilka miesięcy temu pożary „pożerały” Amazonię przez wzgląd na prezydenta Brazylii – pana Jaira Bolsonaro będącego dla tych samych „elit” tym „złym” mówiono niemal wszędzie oferując pomoc. Tu trzeba było czekać, aż na tragedię Australii zwróci uwagę Senator Włoskiej Republiki Pan Matteo Salvinimi  (powtarzam to, co pisałam wcześniej: mam nadzieję, że w niedługim czasie premier tego kraju❗). Naprawdę nie słyszałam wcześniej żadnego innego polityka ani osoby decyzyjnej, by wypowiedziała się w jakikolwiek sposób na ten temat❗

Jestem pewna, że oprócz Senatora Salviniego głos zabrali tylko tenisiści i jedna z młodziutkich aktorek – Selena Gonzalez. Nikt więcej. Powtarzam: przynajmniej nie słyszałam, a staram się być z różnymi informacjami bardzo na bieżąco. Celebryci podjęli temat na rozdaniu Złotych Globów – czasu polskiego to noc z minionej niedzieli na podziałek – tylko, że, jak napisałam wczoraj poza osobami naprawdę związanymi domem z Australią widzę w tym zasługę doradców od wizerunku, nie wrażliwość i tak zwaną „potrzebę serca”.

zdj. https://krolowasuperstarblog.wordpress.com/2020/01/06/australia-spadek-tempratury-i-opady-pomagaja-w-walce-z-katastrofalnymi-pozarami-buszu/

Dopiero po wspomnianym włoskim polityku zauważyłam, że głos w sprawie Apokalipsy Australii zabrały, także inne państwa. Pomoc zaoferowały: Kanada, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Singapur, Papua-Nowa Gwinea, Francja, Estonia, Vanuatu, Fidżi oraz Polska – w tym Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Dzisiaj pan Jerzy Owsiak zadecydował, że pieniądze zebrane przez australijski sztab zostaną przeznaczone na pomoc dla ofiar pożarów. Donald Tusk 6 stycznia umieścił na Instagramie zdjęcie kontynentu australijskiego dołączając słowa w takich przypadkach mówione przez większość – w skrócie: najważniejszy jest kryzys klimatyczny, politycy muszą szanować słowa naukowców.

I jeszcze jedno – szacunek dla Vanuatu – naprawdę jestem ciekawa, jak wiele osób wiedziało nawet o istnieniu takiego❓

Na koniec odważę się postawić zasadnicze dla mnie pytanie: czy, gdyby nie Senator Włoskiej Republiki Pan Matteo Salvini inni politycy zajęliby stanowisko❓ Czy po prostu Włoch ich zawstydził lub pozazdrościli mu, że to nie oni pierwsi to zrobili❓ A może po zabraniu głosu przez Senatora doradzili pozostałym reprezentantom „elit” ich doradcy od wizerunków❓

Czy może ktoś mi udzielić odpowiedzi❓❓❓❓❓❓❓❓❓



Zdj. https://misyjne.pl/przerwa-artykul/placzacy-koala-uratowany-z-pozaru-w-australii-wideo/


Zdj. Twitter Matteo Salvini



Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi