Nie uciekłam


Wczoraj korzystając z tego, że pogoda jest „mało” zimowa (chociaż, jak dla mnie mogłoby być o niebo cieplej❗) postanowiłam zrobić sobie małą wycieczkę do Krakowa. Chciałam ponownie zakosztować jego urokliwej atmosfery i odetchnąć „świeżym powietrzem”.

Jak zwykle postawiłam przede wszystkim na zwiedzanie kończąc dzień „odwiedzinami” w galerii. Tym razem zdecydowałam pójść wyłącznie tam, gdzie jeszcze nie byłam. Wyjątek stanowił Kościół Mariacki wiedząc już wcześniej, że muszę do niego wstąpić, pomodlić się i zapalić świeczkę w pewnej, szczególnej dla mnie intencji. Pozostałe wybrałam dosłownie w ostatniej chwili – grupo po północy – szybko przeglądając przeglądarkę internetową z wykazem ciekawych miejsc w Krakowie. Nie powiem, bo był problem, gdyż znam go dobrze, jednak udało mi się jeszcze jakieś wyszukać. Ale o tym kiedy indziej i wtedy szczegóły.

Dzisiaj powiem, że jadąc do stolicy Małopolski myślałam spędzić dzień na odprężeniu i relaksie. Po prostu uciec od wielu spraw.

Niestety, nic takiego się nie zdarzyło

Nie mogło, gdyż moje myśli krążyły wokół Republiki Włoskiej. Tego, co ma tam miejsce, kampanii wyborczej i rozmyślaniu o niedzieli w Emilii Romanii. Podczas drogi, jak też pomiędzy i w trakcie zwiedzania kolejnych miejsc „w akcji” był smartfon. Na internecie sprawdzałam najnowsze informacje oraz na Facebooku oglądałam transmisje prowadzone przez Senatora LEGI Pana Matteo Salvini .

Zresztą zanim wyjechałam z domu, jak tylko wstałam, również wszystkie wiadomości na ten temat sprawdziłam od razu❗

Oczywiście zaznaczam, że nie narzekam❗ Broń Boże❗ Chcę wyłącznie zaznaczyć, jak bardzo wydarzenia we Włoszech mnie interesują i ile poświęcam im czasu❗

W każdym razie wizytę w Krakowie zakończyłam w jednej z włoskich restauracji pyszną lazanią 😀  W tym momencie mam też jedno wielkie marzenie: niedzielą późnym wieczorem chcę się cieszyć❗ Tylko, że niestety akurat ta sprawa ode mnie nie zależy...😥



Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi