Co to było???????


Pisałam już wielokrotnie, że astronomia mnie pasjonuje, dlatego także dzisiaj poświęcę temu tematowi kilka słów - będą one jednak specyficzne stanowiąc wielką prośbę do Czytelników posta.

Mam pewne pytanie (większość na pewno uzna je za co najmniej "dziwne"), które jest naprawdę na serio. W sobotę, ok. godz. 22 przebywając na balkonie (południe Polski, okolice Tarnowa) zobaczyłam na niebie „coś dziwnego”. Od razu zaznaczę, że w UFO (tzn. ten skrót oznacza niezidentyfikowany obiekt latający, jednakże tutaj użyłam go w potocznym tego słowa znaczeniu), cuda i "specjalne znaki" dla nas ludzi nie wierzę! Nie były to też meteory. Mniej więcej z zachodu na wschód leciało wiele świecących punkcików wyglądających, jak gwiazdy. Najpierw były jakby blisko siebie, później się rozszerzyły, aż całkowicie zaniknęły z pola widzenia. Nie słychać było również żadnego dźwięku, a na moje oko było ich ok. 30. Czy mógłby ktoś mi powiedzieć, co to było  ❓ Dodam, że byłam trzeźwa 😉 , a oprócz mnie widziały to też inne osoby.

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi