Święto naszych Mam 2024

Napisałam już kiedyś, że Mama wraz z Tatą są najbliższymi osobami w życiu każdego z nas. 

Jest tak niezależnie od naszego wieku. Nie ważne, czy jesteśmy maluszkami, nastolatkami, czy całkiem dorosłymi. Wiemy, że zawsze mając jakiś kłopot, problem lub smutek możemy do Niej przyjść, a Ona: wysłucha, doradzi, pocieszy. 

Dzisiaj, 26 maja, w Dniu Święta naszych Mam pragnę złożyć mojej Mamie, a zarazem Wszystkim Innym, najlepsze życzenia❗❗❗🧡💚💙💛🎁💐

Życzę przede wszystkim zdrowia, gdyż ono jest najważniejsze❗❗❗ I tego żebyśmy wszyscy żyli w czasach pokoju oraz spokoju.

Drogie Mamy życzę Wam szczęścia, radości, miłości 🧡💚💙💛 oraz uśmiechu😊❗ 

Przytaczam, także wszystko to, co napisałam już TUTAJ!!! 

Historia Dnia Matki



Anna Hudyka

Komentarze

  1. Najlepsze życzenia dla każdej mamy :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doris dziękuję Ci za pozdrowienia i oczywiście je odwzajemniam wraz z życzeniami miłego dzisiejszego wieczoru i nowego tygodnia!!!
      Wszystkim Mamom składam też jeszcze raz najlepsze życzenia!!!

      Usuń
  2. Ja nigdy nie chodziłam ze swoimi problemami do mamy. W zasadzie zaczęłyśmy gadać po śmierci ojca. I ogólnie wolę siebie w roli matki niż córki 🙃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podzielenie się Twoimi/Pani słowami. Ja myślę, że mam dobre relacje z obojgiem rodziców i przyznam się, że martwię się o Nich, żeby było Nimi wszystko dobrze!
      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego, pięknego dnia!

      Usuń
  3. Ja nie świętuję, ale to wszystkiego najlepszego życzę wszystkim mamom🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja też nie świętuję, bo nie mam dzieci, ale Mamy jak najbardziej i niech będą One jak najbardziej szczęśliwe!!!
      Martyna, pozdrawiam Cię mocno i życzę Ci dobrego wtorku!

      Usuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi