Celebracja życia

Moi Drodzy, 

dzisiaj zamiast słów ponownie zdjęcia📸, jednak mam ku temu powód. Ważny powód.

Słońce, ciepło czyniące, że wszystko budzi się z zimowego snu. Powraca do życia i jego celebracji. Właśnie tydzień rozpoczęłam szczęśliwymi informacjami, a miałam o ich wynik wielkie obawy. Jak przyroda budzi się do życia, tak właśnie teraz i ja.





Poniżej kilka wykonanych przeze mnie, podczas ostatniego weekendu, fotografii z mojego ogrodu.


Tulipany i krokusy już zielone i wysoko nad ziemią 😀🌷🌼🌸🌹





Budząca się do życia pigwa 😋😀



zdj. Anna Hudyka


Stokrotki:


zdj. Anna Hudyka


Taka była temperatura przed samą godziną 15 w niedzielę👍:



zdj. Anna Hudyka

Komentarze

  1. Sembra primavera,ma da due giorni in Friuli le temperature si sono abbassate,non poteva durare.Buona giornata Anna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Olga!
      It's warm in Poland, but also a maximum of 8 degrees and a second rainy day. I hope there will be no snow and frost.... I would like it not to be.... But I'm most happy, because my dad's results aren't very bad!!! I was very scared...
      Olga I wish you a good day! I salute you!

      Usuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi