Eksperci od siedmiu boleści.

Powtarzam od dawna, że jeśli ktoś chce się wypowiedzieć na dany temat, powiedzieć o czymś to powinien znać o tym prawdziwe informacje.
Właśnie dzisiaj przez przypadek byłam świadkiem jak jeden z dziennikarzy i publicystów w pewnej stacji telewizyjnej mówił o prezydencie Stanów Zjednoczonych p. Donaldzie Trumpie. Padły słowa o jego wizycie w Azji, stosunkach z Rosją, oskarżeniach o rzekomej (bo tak naprawdę nic nie jest udowodnione wbrew temu, co podaje część mediów i osób, dla których jego prezydentura to „armagedon”) ingerencji tego kraju w wybory prezydenckie oraz biznesach.
Ten Pan występujący wg mnie w roli eksperta powiedział m.in., że p. prezydent Donald Trump jest organizatorem wyborów Miss Świata (Miss World).
No i tutaj… No właśnie tutaj można powiedzieć „ups…”, ale ja zadam pytania: 
kiedy wreszcie osoby występujące w mediach (zwłaszcza w rolach ekspertów) przestaną mieszać, mówić zwykłe głupoty wprowadzać ludzi w błąd?!
Do diabła, kiedy – nazwę  to potocznym słownictwem przestaną: pleść trzy po trzy???!!! Kiedy widzowie będą traktowani z należytym im szacunkiem, a nie: „powiedzieć coś byle powiedzieć i moja rola skończona”!

Owszem prawdą jest, że p. Donald Trump jest organizatorem wyborów miss tylko, że nie Miss World tylko Miss Univere, a to jest różnica. Duża różnica.

Jest oczywiste, że nie wszyscy muszą wszystko wiedzieć tylko, że zamiast mówić głupoty ten pan mógł zwyczajnie powiedzieć „Donald Trump jest organizatorem pewnych międzynarodowych wyborów miss”. Dałoby się przekazać to, co się chciało nie ośmieszając się i pokazując swoje braki w wiadomościach? Była możliwość i to bez problemu. Najmniejszego.
Może wielu ludzi nie zwróciło na tą informację uwagi, ale ja np. to zrobiłam, bo tak się składa, że wiem o tym od x lat. Nie było to dla mnie pomyłką tylko błędnym przekazem dla widza. To nie było ani przeinaczenie, ani nadinterpretacja tylko zwykły błąd, który popełnia osoba chcąca przekazywać nam i tłumaczyć wydarzenia mające miejsce wokół nas.

Nie twierdzę też, że ja jestem wszechwiedzącą. Nie jestem i nie raz żałuję oraz zazdroszczę komuś, że posiada wiedzę w jakimś temacie, ale gdy czegoś wiem to się nie wypowiadam, żeby „wyskakując z czymś” zwyczajnie się nie ośmieszyć.    

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi