Weekend idealny!

Moi Drodzy💗, dzisiaj kilka słów o idealnym weekendzie😊

Nie wiem, jak dla Was, ale dla mnie (przynajmniej w tym momencie) tym idealnym jest ten, który przedstawię poniżej na zdjęciach😊. Przede wszystkim spokojny. Właśnie o takim marzyłam od dawna. Cały dzień w domu, żadnych zakupów i pełen luz😍. Cudowna pogoda☀, cieplutko 🌡, słońce otulające, a zarazem pieszczące swoimi promieniami😊, w ręku pasjonująca książka📖 czytana przeze mnie na hamaku otoczona przyrodą – kwiatami🌸🌹🌻🌼🌷 w ogrodzie. Dodatkowo nade mną radośnie baraszkujące, bawiące się, goniące się cudne jaskółki🐦 wraz z innymi ptaszkami radującymi moje serce💗 swoim pełnym uroku i dostojeństwa śpiewem🎵❗🤩 Tak naprawdę ich świergot, perliste ptasie melodie stanową najpiękniejsze dźwięki, którymi możemy się delektować❗ Diamenty💎 muzyki 🎵❗Ptasi wykonawcy to perfekcyjni mistrzowie🎵❗ Na deser słodkie pyszności🍭🍨🧁. Do tego wyjątkowo ciepła noc, kiedy do jej połowy mogę leżeć na kocu na balkonie podziwiając gwiazdy🌟🌟🌟.   



Anna Hudyka

Anna Hudyka

Anna Hudyka


Anna Hudyka

Komentarze

  1. Super, że masz tak miły weekend :-) U mnie ,w tym tygodniu, bylo dość nerwowo więc też sobie taki reset chcę zorganizować na dziś ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć i dzięki za komentarz!
      Powiem Ci, że u mnie (przynajmniej ja) miałam ostatnio ciężko, bo bałam się o zdrowie najbliższych. Wprawdzie jeszcze jeden wynik (i jeszcze jedna inna ciężka sprawa) w tym tygodniu i mam nerwy, ale musiałam zrobić sobie trochę luzu w ostatnich kilkudziesięciu godzinach, a przyznam się, że przynajmniej u mnie (nie było burz i ulew) pogoda temu sprzyjała.
      Pozdrawiam Cię serdecznie i mam nadzieję, że niedziela Ci się uda tak, jak planujesz!!!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ładowałam akumulatory na następne dni, bo też będzie nerwówka. Niestety...
      Pozdrawiam Cię i życzę wspaniałej soboty!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Yes, unfortunately, the nerves will be again tomorrow.
      I salute you and I thank you that you read my blog. I'm very pleased!

      Usuń
  4. Ogni tanto fa bene rilassarsi e la domenica è il giorno perfetto. Buona settimana cara Anna.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi :)
      I thank you that you read my blog. I'm very pleased.
      I salute you and I wish you a wonderful new week!

      Usuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi