Bajeczna sobota

Właśnie teraz specjalnie wrzucam ten post, zanim zostaną ogłoszone (parę minut po godzinie 21 usłyszymy je pierwsze) wstępne wyniki naszych wyborów parlamentarnych, a zarazem referendum.

Dlaczego❓

Ponieważ wczorajszy dzień był naprawdę wspaniałym i nie tylko dlatego, że mieliśmy cieszę wyborczą, a w Polsce zamiast kampanii wyborczej zaserwowano nam (i nie przesadzę ani na jotę❗): huragan, tajfun, cyklon i trąbę powietrzną w jednym. Sobotę (przynajmniej u mnie😍🤩) mieliśmy niczym jeden z najcieplejszych tegorocznych letnich dni 🌞– temperatura w słońcu wyniosła 38 stopni Celsjusza (zaręczam, tak pokazał mi termometr przed godziną 14❗), błękitne, bezchmurne niebo, słychać było jeszcze świerszcze🦗 i świergocące ptaki🐦.

W otoczeniu tych wspaniałości spędziłam właśnie wczorajszy dzień, łuskana ostatnimi (NIESTYEY🤬❗❗❗) promieniami ukochanego słońca🌞, leżąc na rozłożonym kocyku na zielonej, pachnącej trawie opalałam się, a zarazem czytałam książki📖📖. Jedną z nich skończyłam📕 (o USA napisana przez jednego z polskich korespondentów w tym państwie, mówiąca o tym, co jego zdaniem warto tam zobaczyć w tym kraju, obiecuję, że w przyszłości – prędzej czy później – będzie recenzja❗) i zaczęłam kolejną📖. Jak myślicie czego dotyczyła❓ Oczywiście mojej ukochanej Wenecji😍🤩 (recenzja również znajdzie się na blogu❗).



Anna Hudyka


Anna Hudyka


Komentarze

  1. Oggi invece la temperatura è diminuita di 10 gradi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Olga,
      Unfortunately, we in Poland were spoiled by the weather yesterday :( Quite different from Saturday: cool and windy, not much sunshine. In addition, it rained today ...
      My friend, I send my love to you!

      Usuń
  2. Have a nice week, Anna :-) ... glad to hear of sunny weather in your country.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Giorgio!
      My friend, I wish you beautiful and good days in the new week too!!!
      I talk about the weather, unfortunately it has spoiled... A lot colder, not much sunshine and a passing rain....
      I will use a paraphrase: the weather has adapted to the election situation in Poland.

      Usuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi