Bezpieczeństwo priorytet najwyższy. Atom dla Polski

Witajcie❗

Przez kilka dni nie było mnie na blogu, ale już jestem, a teraz kilka słów o ostatnio jednym z gorętszych tematów, mianowicie o broni jądrowej.

Zawsze uważałam, że nigdy nie może zostać ona ponownie użyta i szczerze chciałabym, by pozostała nietkniętą, jednak w obliczu nowej rzeczywistości, w której stanęliśmy, znalazła się: Polska, Europa, a zarazem cały świat przeszło dwa lata temu (pamiętna noc 23/24.02.2022 i bestialski, bezpardonowy atak Rosji na suwerenną i niepodległą Ukrainę i wszystko, co się z tym wydarzyło i wiąże🤬) jestem dania, iż moja Ojczyzna powinna ją posiadać❗ Już dawno w pewnych rozmowach oznajmiłam moją aprobatę dla tego właśnie stanu rzeczy. Kwestia bezpieczeństwa jest dla mnie bezapelacyjnie najważniejsza. To zdecydowanie najwyższy priorytet❗ Zresztą mówiąc o broni jądrowej – i czy mielibyśmy prawo jej użycia – pewien czas temu zadałam tutaj, na blogu, to zasadnicze pytanie. 



www.rp.pl

Komentarze

  1. Oby ta broń nie została nigdy użyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, ale ja serio zastanawiam się nad jednym, czy jej użycie mogłoby zapobiec potężnej katastrofie??? Ja jeszcze dwa lata temu z hakiem, odkąd Rosja zaatakowała Ukrainę i nikt tak na prawdę nie wiedział, co będzie następnego dnia, co zobaczymy/usłyszymy po przebudzeniu mówiłam stanowcze NIE dla broni atomowej! Po raz pierwszy w moim myśleniu pojawiło się to pytanie, kiedy Rosjanie zaatakowali elektrownię w Zaporożu, że gdyby doszło wtedy do najgorszego, nie skończyło się ostrzeliwanie i można było rozpocząć ugaszenie pożaru bylibyśmy zagrożeni i my.
      Poza tym jestem zdania, że samo posiadanie tego rodzaju broni jest czymś w rodzaju "zabezpieczenia". Uważam, że, gdyby Ukraina nie pozbyła się posiadanej przez siebie broni jądrowej dzisiaj jej sytuacja wyglądałaby całkowicie inaczej.
      Martyna pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Ci super długiego weekendu!!!

      Usuń
  2. Boa tarde de quinta-feira, aproveito para desejar um excelente mês de maio, com muita paz e saúde. Anna, essa arma não deveria ser usada de novo. Grande abraço carioca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Luiz!
      I thank you for your comment and opinion. I wish that nuclear weapons never had to be used too, but I'm afraid that there might be something even worse...
      My friend, I thank you for your kind words and I wish you a good Friday too!

      Usuń
  3. Według mnie taka broń w ogóle nie powinna istnieć... Z drugiej strony rozbrojenie całkowite wiadomo, że jest nie możliwe, więc dla naszego bezpieczeństwa też powinniśmy być w jej posiadaniu. Oczywiście tylko w roli straszaka, bo nie wyobrażam sobie sytuacji że musielibyśmy jej użyć... Przeraża mnie jeszcze inny rodzaj broni- bomba termobaryczna, która wysysa powietrze, nie można się przed nią ukryć, wypala ciała... Jedyny jej plus, że nie powoduje skażenia. Oczywiście Ruski już jej używają bez najmniejszego oporu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że możemy zgodzić się w kwestii broni atomowej jako straszaka, ale mówiąc o innym rodzaju czymś potwornym jest broń kasetowa, której Ruski (też wolę w ten sposób ich określać, nie Rosjanie) użyli w Ukrainie... "Mianem amunicji kasetowej określa się różnego rodzaju amunicję, której cechą jest działanie polegające na uwolnieniu lub rozrzuceniu kilkaset metrów nad wybranym celem zawartości "kasety", którą stanowią pociski (albo granaty) zawierające materiał wybuchowy."

    OdpowiedzUsuń
  5. Boa noite Anna. As mudanças climáticas são bem claras no sul do Brasil, nos últimos 3 anos, o primeiro uma grande seca e nos dois últimos anos chuvas históricas. Mas de 100 mortos. Já aqui no Rio de Janeiro é o contrário, nosso outono parece mais primavera ou verão. Espero que esteja tudo bem com você.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Luiz!
      My good friend, I thank you for your message. I’m really very sorry for the tragedy of the Brazilians... My prayer...
      Luiz, you ask if all is well with me?
      It’s average. On Monday my dad is going to the doctor. I’m very worried.
      I’m happy that there are beautiful days: it’s warm and sunny. I now have a time of 16.59 and in the sun we are 46 degrees Celsius! These are in summer temperatures in Poland. Many trees and flowers bloomed earlier than they should have bloomed. I today saw acacias whole flowers - in Poland acacias always bloomed later, these trees bloom in Poland in late May and early June.
      Luiz, my good friend, I salute you and I wish you a beautiful Sunday!

      Usuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi