Wielka Sobota w moim obiektywie 馃悋馃惀馃悿馃悾馃尫馃尲馃尭

Moi Mili,

Poni偶ej zamieszczam kilka zdj臋膰馃摳 zrobionych przeze mnie kilka godzin temu. Wielka Sobota w moim obiektywie.

Poni偶ej Ko艣ci贸艂 Parafialny (jeden z dw贸ch) pod wezwaniem Naj艣wi臋tszej Maryi Panny Szkaplerznej w D膮browie Tarnowskiej, Gr贸b Pana Jezusa.



Anna Hudyka


Anna Hudyka


M贸j koszyczek ze 艣wi臋conk膮 


Anna Hudyka



Anna Hudyka


Cz臋艣膰 dekoracji w moim pokoju


Anna Hudyka

Temperatura馃尅 w po艂udnie馃槉 i pierwsza widziana przeze mnie w tym roku biedronka馃悶:


Anna Hudyka


Anna Hudyka


Wielka Niedziela.

I jeszcze kilka zdj臋膰 z dzisiaj z Sanktuarium Sanktuarium Matki Bo偶ej Zwyci臋skiej w Odporyszowie:





Anna Hudyka


Anna Hudyka


Anna Hudyka

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. I thank you Giorgio! Have a wonderful Easter to you and your loved ones too!
      I hope you got my wishes?

      Usu艅
  2. Bellissime foto!Con mio piacere vedo anche da voi l'usanza dei cestini di Pasqua!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Olga, I thank you very much for your kind words. I'm pleased that you like the photos. I, today, posted here photos from the church where I with my parents were today. In this place the Mother of God appeared.
      Olga, I salute you and I wish you a beautiful Christmas Monday!

      Usu艅
  3. Pi臋kne 艣wi膮teczne zdj臋cia 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Martyno, bardzo mi mi艂o, 偶e podobaj膮 Ci si臋 zdj臋cia :) Ja wieczorem doda艂am zdj臋cia z ko艣cio艂a, w kt贸rym dzisiaj by艂am z rodzicami. To zdj臋cia z miejscowo艣ci Odporysz贸w (ja planuj臋 zamie艣ci膰 na blogu za jaki艣 czas informacje o tym wa偶nym miejscu). W Odporyszowie objawi艂a si臋 Matka Boska.
      Martyno pozdrawiam Ciebie serdecznie i 偶ycz臋 Ci pi臋knego 艣wi膮tecznego poniedzia艂ku!

      Usu艅
  4. Boa tarde de segunda-feira minha querida amiga Anna. Um in铆cio de m锚s de abril com muita paz, sa煤de e novas realiza莽玫es de grandes projetos.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hi Luiz!
      My good friend, I thank you for your words! They are very important to me!
      Luiz, I salute you and I wish you a good Tuesday and a new week!

      Usu艅
  5. Boa noite minha querida amiga Anna. Nunca ouvi falar "谩gua de surpresa", sobre o dia 1° de abril ser considerado o dia da mentira, isso acontece.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hi Luiz!
      My friend, I thank you for your answers. I see that April 1 is similar in Poland and Brazil.
      I, speak of dousing with water, I will tell you that in Poland we have a tradition that on the second day of Easter people douse others with water out of surprise. I was doused today (actually yesterday, since it's after midnight now) with a whole bucket of water too :)
      Luiz, I salute you and I wish you a good Tuesday!

      Usu艅
  6. Pi臋kne zdj臋cia! Ciesz臋 si臋, 偶e uda艂o nam si臋 ca艂膮 rodzin膮 i艣膰 do ko艣cio艂a ze 艣wi臋conk膮, a p贸藕niej te偶 w 艣wi臋ta. W zesz艂ym roku o tej porze walczyli艣my z gryp膮, wi臋c tym bardziej jestem wdzi臋czna :) 艢wi臋ta by艂y wyj膮tkowo pi臋kne- tak ciep艂ej aury nie by艂o od lat. Cieszy mnie to bardzo, chocia偶 z drugiej strony te偶 przera偶a, bo wida膰 偶e klimat zmienia si臋 na naszych oczach.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Cze艣膰 :)
      Bardzo mi mi艂o, 偶e podobaj膮 Ci si臋 zdj臋cia. Uwielbiam fotografi臋, chocia偶 jestem amatork膮. U mnie te偶 Wielkanoc min臋艂a ok. ale niestety cie艅 si臋 na niej po艂o偶y艂. Moja ciocia czeka艂a na wyniki, moja mama ma wizyt臋 u lekarza 9 maja i problemy zdrowotne mojego taty, kt贸ry w艂a艣nie wczoraj robi艂 badania kontrolne i jutro b臋d膮 wyniki. Bardzo si臋 boj臋...
      M贸wi膮c o pogodzie te偶 ciesz臋 si臋, e by艂o s艂o艅ce i ciep艂o, szkoda tylko, 偶e wczoraj si臋 popsu艂o, pada艂 deszcz, a dzisiaj jest du偶y wiatr.
      M贸wi膮c o klimacie rzeczywi艣cie jeszcze kilka lat temu by艂o inaczej, ale ja ciesz臋 si臋, 偶e jest coraz cieplej. Ja bym chcia艂a 偶eby w Polsce by艂 ca艂kiem inny klimat - ciep艂o i nie by艂o zimy! Najlepiej 艣r贸dziemnomorski z samego po艂udnia. B臋d臋 niepopularna, ale ja uwa偶am, 偶e to naturalne, i偶 klimat si臋 mienia. To nie pierwszy raz i nie ostatni w historii naszej planety. Nie twierdz臋, 偶e powietrze jest czyste, nie zanieczyszczone, ale w mojej opinii ekoterrory艣ci Gret膮 na czele maj膮 na uwadze przede wszystkim swoje interesy. Przede wszystkim ten, kto sponsoruje wszelkiego rodzaju badania wymaga pozytywnych dla siebie wynik贸w, podobnie jest z wszelkimi badaniami o klimacie. Interesy, interesy i jeszcze raz interesy. 艢miem te偶 podejrzewa膰 o powi膮zania Grety z Kremlem.
      Pozdrawiam Ci臋 serdecznie i zmykam, bo wychodz臋 do pracy :)

      Usu艅
  7. Boa tarde de quarta-feira, com muita paz e sa煤de, minha querida amiga Anna.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Luiz, I thank you my good friend for your words. They are very important to me, because unfortunately my dad has bad blood results and he goes to the doctor tomorrow.
      I'm very scared...

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Skontaktuj si臋 ze mn膮!

Nazwa

E-mail *

Wiadomo艣膰 *

Archiwizuj

Poka偶 wi臋cej

S艂owa klucze

Poka偶 wi臋cej
Blogi