Wiosna w zimie - chwilo trwaj!!!

Nowy tydzień postanowiłam rozpocząć w jakiś miły sposób, to znaczy czymś radosnym dla oka i ciała, czyli wiosną w zimie (która, oby już, przynajmniej w tym roku nie nadeszła❗❗❗☀😊) – życie powróciło, przyroda w rozkwicie 🌺🌸🌼(dokładnie w rozkwicie😊❗) wraz ze słońcem☀ i  wysoką temperaturą🌡😀👍👏.

Przyznam się szczerze wczorajszy widok w moim ogrodzie🌼🌸🌺 całkowicie zrekompensował mi zachmurzone niebo, które nie pozwoliło na obserwację Śnieżnej Pełni🌕❗

 

Cudne krokusy🌺😀😍



Anna Hudyka


Anna Hudyka


Krokusy kuszące swymi barwami pszczoły🐝, by te mogły spijać z nich nektar😀



Anna Hudyka


Anna Hudyka


Fiołki również radują oko i obdarowują nas cudownym zapachem😊❗



Anna Hudyka


A tutaj pączki ma lilak zwany też bzem 😊 



Anna Hudyka


Prawie kwitnąca i z liśćmi pigwa (och jak ja uwielbiam😊 herbatę z sokiem z pigwy☕❗❗❗)



Anna Hudyka


Anna Hudyka


Anna Hudyka


Wisteria pączki też już ma😍👍



Anna Hudyka


Róże, także mają liście🌹



Anna Hudyka


I w południu cudne, wspaniałe ponad 25 stopni ciepła🌡😍👍😊



Anna Hudyka

Komentarze

  1. In Friuli invece la temperatura è diminuita.Buona giornata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Olga :)
      My friend, I wish you a good Monday. I salute you!

      Usuń
  2. Boa noite e boa segunda-feira minha querida amiga Anna. Flores maravilhosas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Luiz!
      My friend, I'm glad you like the flowers. The Brazilian nature you show is wonderful too!
      Luiz, I greet you from sunny and very, very warm Poland!

      Usuń
  3. Uwielbiam tę wiosenną pogodę, choć dzisiaj już mnie jesień, ale na szczęście weekend ma być ładny i słoneczny 😊 piękne zdjęcia 😍pozdrawiam i życzę miłego wieczoru 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Martyna!
      Dzięki za komentarz i w ogóle, że czytasz mojego bloga :) Miło mi, że podobają Ci się zdjęcia. Uwielbiam fotografować. Mówiąc o wiosennej pogodzie to ja też ubóstwiam ją, ale u mnie też pogoda nieciekawa... Na szczęście deszczu nie było. Wprawdzie było ciepło, ale zero słońca :(
      Martyna ja ciebie też pozdrawiam, życzę miłego wieczora i jutra!!!
      P.S.
      Niestety mój humor super nie jest, bo skutecznie zepsuł go telefon z Polsatu i jutro muszę stracić czas i iść do ich punktu, bo skutecznie kolejny raz utrudniają mi życie!!!

      Usuń
    2. Współczuję, niestety czasami takie dziwne sytuacje potrafią bardzo utrudnić życie 😕 Mam nadzieję, że już dzisiaj Twój humor jest lepszy:) pozdrawiam

      Usuń
    3. Cześć :)
      Martynko, co do mojego humoru to dzisiaj nie chciałam go niczym psuć i o niefajnych sprawach/rzeczach zapomnieć, bo było tak pięknie, cieplutko, słonecznie (o ile nic się nie zmieni jutro wieczorem zamieszczę kilka fotek, które zrobiłam), ale pomimo mojej wizyty w punkcie Plusa/Polsatu w moim mieście, złożeniu reklamacji w dalszym ciągu w sobotę byłam przez Polsat Cyfrowy nękana! Jutro znów muszę do niech iść!
      Martyna również Ciebie pozdrawiam i życzę Ci dobrego początku nowego tygodnia!!!

      Usuń
  4. Great to hear you are enjoying such a warm winter in your country.

    Greetings from Italy, my dear fiend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Giorgio!
      Yes, I'm very happy about the spring weather in winter!
      I hope the weekend will be warm and sunny!!!
      My good friend, I salute you and I wish you a good Thursday!!!

      Usuń
  5. Ciao Anna arrivo dal Blog di Olga, le immagini che ci offri sono uno splendore, dalle mie parti è una settimana che piove. Buon marzo.
    sinforosa
    P.s. Come posso seguire il tuo Blog? Non vedo il b IX follower

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciao Anna, arrivo dal Blog di Olga. Bellissime le immagini che ci offri, dalle mie partinè una settimana che piove 🤷🏻‍♀️. Buon marzo e buona serata.
    Vorrei seguire il tuo Blog, non trovo i follower.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi!
      I thank you that you came to my blog and you want to follow it. :)
      The followers are already visible!
      I’m very pleased that you like my photos :) I really like to take pictures. This is one of my hobbies.
      I wish you a nice Saturday and weekend!
      P.S.
      Today, unfortunately, there is no sun.

      Usuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi