Wiosna w moim obiektywie

Przyszło już astronomiczne lato. Przyznam się, że nie bardzo tak naprawdę mnie to cieszy, ponieważ, chociaż słońca⛅🌞 miejmy nadzieję będzie więcej🌡(będzie w naszej szerokości geograficznej wyżej) dni mamy coraz krótsze (i to nie cieszy❗😒). Jak również nie napawa radością myśl, iż przed nami jesień i zima (która w tym roku była w Polsce stanowczo za: długa, zimna, za dużo śniegu❗😒🤬).

Jednakże dzisiaj nie chcę się smucić, zamieszczam kilka zdjęć zrobionych przeze mnie podczas wiosny📸 (której praktycznie nie było❗😥🤬 Zbyt zimno, szaro, aura wietrzna i pochmurna, niskie temperatury zarówno podczas dnia, jak i bardzo chłodne wieczory i noce❗🤬). Mam nadzieję, że spodobają się Wam one😊.

Na pierwszy ogień ukochane przeze mnie akacje, których kwiaty uwielbiam. Ich zapach jest wprost obłędny😊😍 i strasznie żałuję, że nie ma odwzorowujących go w 100 % perfum😶❗ Ja mam to szczęście, że sporo akacji rośnie niedaleko mojego domu.



Anna Hudyka


Anna Hudyka


 

A tutaj piękny i jakże delikatny motyl spijający nektar z mojej, również ukochanej maciejki😊😍 Ubóstwiam jej zapach i kwiaty stoją we flakonie koło mojego łóżka. Miałam szczęście, że akurat olejek o jej zapachu istnieje – i kupiłam go podczas mojej ostatniej wizyty w Krakowie❗😊👍



Anna Hudyka


Poniżej kolejne zdjęcie – do niego załączam akurat link z piosenką. Stanowi ona wspomnienie, swego rodzaju powrót do przeszłości, do dzieciństwa. Utwór będący wtedy jednym z moich ulubionych. Piosenkę śpiewał jeden z najpopularniejszych w tamtych latach zespół wokalno-taneczny „Fasolki”

PIOSENKA



Anna Hudyka


I łąka na wprost mojego domu:


Anna Hudyka


Anna Hudyka


Anna Hudyka



Anna Hudyka


Anna Hudyka


I kilka innych zdjęć:



Anna Hudyka


Anna Hudyka



Anna Hudyka


Anna Hudyka


Anna Hudyka


Anna Hudyka


Anna Hudyka


Anna Hudyka


Anna Hudyka


Anna Hudyka


Anna Hudyka

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi