W świecie AVON część 1

Drodzy Moi❗😊🧡

Nie zamieszczałam nic na blogu przez ostatnie dni, ponieważ przygotowywałam kolejne posty, które mam zamiar opublikować w niedalekiej przyszłości. Dotyczą zarówno wydarzeń wokół nas, tego, czego jesteśmy świadkami, ale nie tylko. Zaproszę kolejny raz do wspólnej podróży po moim ukochanym💚 Krakowie👑 (odwiedzonym przeze mnie ponownie kilka dni temu), Wenecji💙 (w której jestem zakochana od pierwszego wejrzenia😍 i nigdy z mojego serca nie niknie❗) i zwiedzimy Ukrainę💛. Będzie następna część odsłony moich ulubionych zapachów, a także niespodzianki😀 Więc zachęcam do odwiedzin bloga❗💜

Dzisiaj z powodu rozpoczęcia kilka godzin temu weekendu postanowiłam odpocząć od wielkiego, potwornie zagmatwanego świata zamieszczając specjalny tekst związany z jednym z ważnych dla mnie tematów.

Jednak po kolei.

Zacznę od słowa AVON.

Myślę, że pomimo, iż ma ono całkiem sporo znaczeń, to jednak z pewnego konkretnego powodu nie trzeba nikomu tłumaczyć, który z nich raczej mam na myśli.

Ten związany z urodą i jej pielęgnacją. Firmę działającą obecnie w ponad 130 krajach (na 195 państw obecnie istniejących) zajmującą się produkcją oraz dystrybucją kosmetyków. Jej pierwsze oddziały w Europie powstały w 1959 roku w Niemczech i Wielkiej Brytanii. W Polsce jest obecna od 1992 roku. Wszędzie utożsamiana przede wszystkim z działaniami dla kobiet, a można o nich powiedzieć naprawdę wiele.

Zauważam, iż AVON posiada bardzo długą tradycję – przedsiębiorstwo założono w 1886 roku. Zrobił to amerykański biznesmen pan David Hall McConnell. Dzisiaj mówimy o czwartej, co do wielkości firmie kosmetycznej na naszym globie.

Ciekawostką jest, że pan Hall McConnell początkowo pracował jako akwizytor w Nowym Jorku (sprzedawał książki), który we wrześniu 1886 roku postanowił „zmienić branżę” i zająć się perfumami.

Wśród najnowszej historii AVON należy wymienić zwłaszcza dwie daty. Bliższą nam jest rok 2019, kiedy brazylijska firma kosmetyczna Natura zgodziła się zakupić Avon Products. Zrobiła to za ponad 2 miliardy dolarów, tworząc czwartą co do wielkości firmę kosmetyczną w świecie.

Druga to 1989 rok. AVON nie prowadzi testów na zwierzętach. Zaprzestała tego robić jako pierwsza duża firma kosmetyczna.👏👍❗

Jak wspomniałam powyżej AVON związany jest ze światem zapachów, ale nie tylko, gdyż wśród swoich produktów posiada całą gamę różnorodnych kosmetyków – w tym do: pielęgnacji skóry, wszelkiego makijażu i higieny osobistej.😊

Mówiąc o działalności firmy w Polsce napisałam, iż „mamy ją u siebie” od 1992 roku, a liczba konsultantek wynosi obecnie około 175 tysięcy.

Nadmienię o swoich doświadczeniach z AVON sięgających wielu lat. Pamiętam jak dawniej niejednokrotnie zamawiałam kosmetyki (a zwłaszcza perfumy, z których zawsze byłam zadowolona) u znajomych osób albo kupowałam u pewnej pani sprzedającej je na stoliku na moim dąbrowskim rynku.

Bardzo ważne było/jest dla mnie, że przy ich tworzeniu nie cierpią zwierzęta❗❗❗

Zresztą mówiąc na temat konsultantek AVON trzeba zaznaczyć, że zostając ambasadorką firmy można naprawdę wiele skorzystać😀, a myślę, iż każdy z nas chciałby móc mniej wydawać pieniędzy jednocześnie nie rezygnując z ulubionych rzeczy albo czasem wypróbować coś nowego. Zwłaszcza w tak nie łatwym czasie, jak obecny. Dodatkowo istnieje możliwość pewnego zarobku❗ Pomyślicie: niewiarygodne. Jednak prawdziwe, ale to również nie wszystko, gdyż czekają kolejne możliwości wynikające z owej współpracy. Samo dołączenie do klubu AVONrejestracja jest naprawdę bardzo szybka


Konsultantka Avon


Co jest, także istotne: w Avonie nie musisz zamawiać systematycznie z każdego, kolejnego katalogu. Zostając konsultantką nie masz żadnych obowiązków, a współpracując robisz to, kiedy Ty masz ochotę i czas❗ Decyzja jest wyłącznie Twoja❗😀👍




zdj. Anna Hudyka


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. I thank you and I wish you a joyful weekend too! Big greetings from Poland!

      Usuń
  2. Aniu przeczytałam Twój wpis, z Avonu zaczynałam od małego kremiku miodku lata temu. Czekam na kolejne Twoje wpisy. U mnie na blogu znajdziesz na pewno coś o perfumach z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dzięki za komentarz i na pewno przeczytam, co napisałaś o Avon!!! Pozdrawiam!!!

      Usuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi