Mam nadzieję, że to wredny fake news "Super Expressu"!


Chciałabym, żeby ta informacja była zwykłym fake newsem Wprawdzie jest dementi, jednak mam nadzieję, iż nie wyłącznie, by temat uciszyć.

O czym piszę❓

Dzisiaj „powitała mnie” niefajna wiadomość. Jak zawsze po przebudzeniu, zrobieniu toalety usiadłam przy laptopie sprawdzając najświeższe wieści z kraju i ze świata. Niestety, portal „Wirtualna Polska” powiedział mi „dzień dobry” newsem o czekających nas zmianach w rządzie. Powtórzono za „Super Expressem”, iż dotyczyć będą kilku ministerstw – w tym, tego ostatnio najbardziej mnie interesującego, że profesor Szumowski nie chce już nim kierować.

Wiadomość nie ukrywam zaskoczyła mnie. Jeszcze niedawno słyszałam, jak pytany przez dziennikarza na temat ewentualnej dymisji odpowiedział: nie ma o tym mowy, nie widzi powodu, dlaczego miałby odchodzić. To samo wczoraj z innych ust. Dzisiaj natomiast słowa, iż sam chce zrezygnować❗

Gdyby tak było, oczywiście zrozumiałabym podjętą przez Pana Profesora decyzję. Nie mogłabym mieć do niego żadnego żalu❗ 

Broń Boże❗❗❗ 

Sama zresztą niejednokrotnie napisałam, że będąc Nim najprawdopodobniej strzeliłabym wymówieniem premierowi na biurko już dawno. Radźcie sobie sami❗ Ja mam jedno życie i potrzebuję je przeżyć w miarę spokojnie. Mam dla kogo żyć, a nie szarpać nerwy każdego dnia, na każdym kroku i znosić wszystko zło, co jest czynione w moją stronę❗

Nawet najspokojniejsza, najlepsza, najpoczciwsza osoba ma granice, które kiedyś nie wytrzymają❗

Rozumiem też doskonale, iż nawet w „swoim obozie” wokół tego Pana są jemu nieprzychylni, chcący czy to zająć jego stanowisko, czy po prostu by odszedł.

Nie wspominając o opozycji, aż gotującej się, by całkowicie tego Człowieka zdyskredytować. Chociażby wczorajszy „występ” Poseł RP z PO Izabeli Leszczyny (o którym wczoraj też napisałam).

Moim zdaniem mówimy o zwyczajnie niemogących pogodzić się z utratą władzy. Faktem braku zgody społeczeństwa na "granie" przez nich „pierwszych skrzypiec”. 

To oni od chwili, gdy Pan Profesor zyskał szacunek i uznanie Polaków, poradził sobie z pandemią chińskiej zarazy z Wuhan – Covid-19 lepiej niż jego odpowiednicy, czy też w ogóle przywódcy innych państw – nawet najbogatszych – nie mogą tego ścierpieć❗ 

Ponadto bądźmy szczerzy jest On na pewno od sporej ich części: mądrzejszym,  inteligentniejszym, lepiej wykształconym, cenionym – zarówno w świecie medycyny, jak i nauki. Nie zapominajmy również, że także umiejący się zawsze odpowiednio zachować. Widząc tego człowieka w telewizji ma się ochotę zrobić, co niektórym wcześniejszy prezent mikołajkowy w postaci książki o savoir vivre. Do tego udane życie prywatne. To wszystko może boleć❗ 

Przecież w naszym kraju nic tak nie uwiera drugiego, jak powodzenie bliźniego❗ Toż to grzech śmiertelny❗ Swego rodzaju Armagedon❗ Oj, jak to bardzo boli...

Ataki są bezwzględne, bez pardonu. Przekroczone zostały granice uważane przeze mnie za nieprzekraczalne❗

Ponadto, jak pisałam (też kilka razy) jeszcze jedna kwestia (przynajmniej dla mnie): budowa fabryki froterowania osocza „nie leżąca” firmom farmaceutycznym, i Bóg jeden wie komu z nimi związanemu jeszcze❗ Stąd od miesięcy podła nagonka na Pana Ministra Łukasza Szumowskiego. 

Tsunami kalumnii, kłamstw, oszczerstw, wszystko bez najmniejszego dowodu na jego winę. "Chwytliwe hasła" wygłaszane przed kamerami oraz bzdury wypisywane na Twitterze przez te same osoby.

Wprawdzie rekonstrukcje rządu niczym nadzwyczajnym nie są. Pragnę również zaznaczyć (bądź niektórym przypomnieć) przypomnieć, iż MZ jest najdłużej sprawującym ten urząd w Polsce – ja jednak mam nadzieję (i bardzo chcę), by w dalszym ciągu czasownik wypowiadano (pisano) w czasie teraźniejszym❗

Tak, jak napisałam powyżej do „newsa” „Super Expressu” odniósł się Pan Profesor. Dzisiaj wieczorem w Polsat News powiedział: „Nie, nie mam dosyć broń Boże niewdzięcznego ministerstwa. Nawet bym powiedział, że teraz jakoś to ministerstwo stało się jeszcze bardziej wdzięczne (…). Jestem przekonany, że te sprawne działania wojewodów, Inspekcji Sanitarnej, wszystkich służb, które wspomagały w walce z Covid-19 pokazały, że czasami można skutecznie coś zrobić.”


Zresztą, w rozmowie wyśmienite też wypunktowanie (jeśli byłabym, aż tak złośliwą napisałabym) pretendentów do objęcia głównych ról w jakimś możliwym remaku filmu o  przygodach Sherlocka Holmsa i doktora Watsona. Ewentualnie nakręcenia ich naszej, rodzimej wersji. 

Oczywiście to sarkazm.

Tak, jak napisałam powyżej: mam nadzieję, że informacja, która rankiem „powitała mnie” dzisiejszego dnia jest zwyczajnym fake newsem❗ Pana profesora Łukasz Szumowskiego uważam za najlepszego MZ jakiego mieliśmy❗ Na jego miejscu nie wyobrażam sobie obecnie nikogo innego, ale o tym pisałam przecież wielokrotnie.





Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi