Film: "COVID-19: Świat w zagrożeniu" - dobra robota TVN 24


Tym, co napiszę poniżej udowadniam, że jestem (a na pewno staram się być❗) osobą sprawiedliwą. Stanowcza, uparta, pamiętliwa na pewno, ale potrafię, także pochwalić i powiedzieć coś dobrego - nawet o tych, do których czuję jakiś żal, mam z jakiegoś powodu urazę. Pozytywne słowa płyną, jeśli na to ktoś zasłuży.
I tak jest właśnie w tym przypadku.


zdj. https://satkurier.pl/news/193181/covid-19-swiat-w-zagrozeniu-juz-28-czerwca-w-tvn.html

Jak wiele mam zastrzeżeń do telewizji TVN 24 tak akurat w tym momencie muszę pochwalić❗ Polecam wszystkim zobaczyć film dokumentalny (lub, jak kto woli reportaż) pt. „COVID-19: Świat w zagrożeniu”. Sama w ostatnich dniach widziałam go dwukrotnie (a w ogóle trzy razy❗) i wywarł na mnie identyczne wrażenie. Oglądałam w ciszy, uczucia mieszały się od: złości, nawet wściekłości, gniewu ku smutkowi oraz przerażeniu.

Dziennikarze "Superwizjera" wykorzystując międzynarodowe kontakty, pokazali ludzi, których życie w wyjątkowy sposób zmieniła pandemia zarazy z chińskiego Wuhan. Niepokazywane nigdzie wcześniej drastyczne, szokujące, porażające materiały. Dodatkowo opatrzone rozmowami z dotkniętymi chorobą oraz ekspertami. Wszystko z Chin, Włoch, Wielkiej Brytanii, USA, Ekwadoru i Indii. Film zrealizowano, gdy wiele regionów było całkowicie zamkniętymi.


zdj. https://tvn24.pl/polska/covid-19-swiat-w-zagrozeniu-reportaz-o-pandemii-covid-19-w-tvn24-go-4634557


Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi