Jesień moim obiektywem

Wczoraj skończyła się kalendarzowa jesień, dzisiaj mamy pierwszy dzień zimy.

Cóż…

Jak wiecie zimy nie znoszę, ale cieszy fakt😊, że już od jutra dni zaczną robić się wreszcie coraz dłuższe😊.

Poniżej zamieszczam kilka zrobionych przeze mnie zdjęć ukazujących moją jesień

Pierwsze z nich taką, jaką chciałabym mieć całą (i naprawdę nie miałabym absolutnie nic przeciwko temu, żeby i zima była taka❗): ciepłą🌡, barwną, słoneczną🌞 (nie raz z temperaturą identyczną, jak w lecie❗👍😊), z mnóstwem kolorowych kwiatów – jeszcze 21/11 przepięknie kwitła w moim ogrodzie ukochana przeze mnie maciejka, równie cudnie pachnąca lawenda, urocza nasturcja🌺, chaber 8/12, a delikatny orlik🌸 miał mnóstwo pąków 29/10, spijające z kwiatów słodki nektar motyle🦋🐞, zachwycający śpiew ptaków🐦. Dosłownie jeszcze dokładnie w sobotę 28/10 opalając się otulona złotymi promieniami słońca🌞 z książką📖 w ręką na położonym na zielonej trawie kocu zajadając się słodkimi malinami z mojego ogrodu❗ No i ubóstwiane przeze mnie winogrono i truskawki, które (również w moim ogrodzie) kwitły jeszcze 21/10



Anna Hudyka


Niestety, piękna aura została – nie waham się powiedzieć, brutalnie przerwana atakiem paskudnej zimy już 25/11. Następny pojawił się 2/12 i tak było przez dobre co najmniej 2 tygodnie. Powiem szczerze: nie pamiętam, kiedy jesienią było biało, i tak mroźno. 



Anna Hudyka


Jeśli o mnie chodzi chciałabym (i to niezmiernie❗), żeby zima jesienią była ostatnią, przynajmniej w tym sezonie



Anna Hudyka


Poniżej zamieszczam zdjęcia zrobione 3 i 4 grudnia. 



Anna Hudyka


Wspaniale stało się natomiast 18/12, kiedy to po przebudzeniu „dzień dobry” powiedziała mi wspaniała pogoda – słońce, błękitne niebo, zielona trwa widziana widoczne przez okno. 



Anna Hudyka



Dzień po prostu marzenie o tej porze roku, zwłaszcza, że w południe temperatura wzrosła do 13-14 stopni Celsjusza, po godzinie 17 było 10 (co też widać na zdjęciu❗), w nocy 5. 



Anna Hudyka


19/12 był podobny, a moim marzeniem stało się, by tak było w Święta i do samej wiosny❗❗❗



Anna Hudyka

   

Anna Hudyka



Anna Hudyka



Anna Hudyka



Anna Hudyka



Anna Hudyka



Anna Hudyka



Anna Hudyka



Anna Hudyka



Anna Hudyka



Anna Hudyka



Anna Hudyka



Anna Hudyka



Anna Hudyka



Anna Hudyka

Komentarze

  1. Gracias por tan lindo y colorido reportaje.
    Y aprovecho para desearos a ti y a tus seres queridos que disfrutéis de una Feliz Navidad.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Manuel!
      I’m glad you like my last post.
      My good friend, I thank you for your good wishes! I hope my good wishes sent yesterday arrived!
      Once again, Manuel, I wish you and your Family: a healthy, joyful, happy Christmas, fulfilment of dreams and the blessing of the newborn Lord Jesus!

      Usuń
  2. Też nie lubię zimy i jak dla mnie mogłaby ona istnieć tylko w Święta Bożego Narodzenia. Bardzo ładne jesienne zdjęcia. Pozdrawiam i życzę Zdrowych i Wesołych Świąt 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Martyno!!! Przede wszystkim dziękuję za życzenia :) Mam nadzieję, że moje do Ciebie dotarły? Miło mi bardzo, że podobają Ci się zdjęcia :) Co ja bym dała, żeby tak ciepło było cały rok... Szczerze mówiąc to chciałabym żeby było w Święta ciepło i słonecznie, bo ten wiatr jest okropny. Paskudną zapowiadają pogodę na Boże Narodzenie :( Niestety i wielka szkoda :( :( :(

      Usuń
    2. Tak, dotarły do mnie Twoje życzenia i jeszcze raz bardzo za nie dziękuję 😊 tylko mam małe opóźnienie z odpisywaniem, bo mam dużo przygotowań do Świąt 😀 Straszny jest ten wiatr i to niskie ciśnienie, przez które ciągle chce mi się spać, no niestety trzeba przeczekać te chłodne i deszczowe miesiące i przeżyć jakoś tę okropną pogodę w Święta.

      Usuń
    3. Martynko dzięki za wiadomość. Cieszę się, że życzenia doszły. Powiem Ci, że u mnie też trochę szaleństwo, zwłaszcza, że wigilia jest u mnie w domu. Co do wiatru to jest naprawdę okropnie!!! A co do spania ja mam to samo. powiem Ci, że cały dzień co chwilę popijam Pepsi i wypiłam Plusssz Active, bo kawy nie lubię, ale niestety nic za bardzo mi to nie dało... Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!!

      Usuń
  3. Καλησπέρα Άννα, Καλά Χριστούγεννα σε εσάς και την οικογένειά σας.
    Ας είναι το Ξεκίνημα της Νέας Χρονιάς
    αφετηρία μίας δημιουργικής εποχής.
    Χρόνια πολλά!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Morpheus!
      I thank you for your wishes! I hope you received my wishes?
      Morpheus, I salute you! I wish you a good Saturday and a joyful, happy Christmas!

      Usuń
  4. Boa tarde de sexta-feira e bom final de semana, minha querida amiga Anna. Primeiro dia de verão. E vem muito mais calor, para o Rio de Janeiro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Luiz :)
      I thank you for your comment. I envy you the summer… Unfortunately it's nasty in Poland: rain and big wind every now and then. I’m about to dress the Christmas tree.
      Luiz, I greet you and my good friend I wish you a happy Saturday!

      Usuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi