Kraków - kolejna porcja serca i Mruczące Słodkości z ulicy Karmelickiej!

Moi Drodzy❗😍💜💛🧡🧡💚 

Dzisiaj ponownie powracam do Krakowa, najpierw jednak zapytam: czy pamiętacie, jak niedawno napisałam o najsłodszym i pełnym niesamowitego uroku miejscu 😺😸😹😻😼😽🙀😾 w tym Królewskim Mieście



zdj. Anna Hudyka - BEZA



Zapytacie zapewne, dlaczego o to pytam❓🤔



zdj. Anna Hudyka - PTYŚ



Ponieważ kilkanaście dni temu będąc w stolicy Małopolski nie tylko odwiedziłam owe jakże (przynajmniej dla mnie❗) szczególne, dla mnie o najwyższym priorytecie ważności miejsce (Zresztą, robię to zawsze będąc w Krakowie odkąd poznałam Kocią Kawiarnie Kociarnię mając ze sobą coś dla Kotków, ostatnio zresztą są to kocyki. Uważam moje gesty nie tyle za odruch serca i dobrej woli w stronę zwierząt, o których święty Franciszek z Asyżu mówił, że są naszymi Mniejszymi Braćmi, ale mój obowiązek, by cokolwiek je wspomóc❗), ale udałam się również do jego „drugiej odsłony” – na ulicę Karmelicką.😻



zdj. Anna Hudyka



Właśnie na ulicy Karmelickiej 10 od 24/07 działa druga Kocia Kawiarnia 😻🍰🍨☕ prowadzona przez Fundację "KOCIA AKADEMIA".



zdj. Anna Hudyka



Aktualnie zamieszkuje ją 5 kotków: Szafir, Imbir, Oliwka oraz Tiramisu i maluszki: Espresso, Mokka, Ptyś, Beza, Frappe. Wszystkie niezmiernie słodkie😻😻😻 Muszę jednak zwrócić uwagę na Ptysia (którego wraz z Bezą poznałam❗), który jest niczym najprawdziwsze żywe sreberko❗😺🤩  



zdj. Anna Hudyka



Miejsce posiada również wyjątkowy klimat, przepełnione niesamowitym urokiem oraz kocią szczęśliwością i życzliwością. Urzekające, pełne swojego wdzięku Kociaki od razu, momentalnie zawładną sercami, a ich słodkie mruczenie z zdobędzie nasze uczucia❗❗❗💗💚🧡💛💜😻 



zdj. Anna Hudyka



Sama oferta - menu prezentowana przez Kocią Kawiarnię Kociarnie podobnie, jak w przypadku tej na ulicy Lubicz 1, także jest, jak mówi się to potocznie „do koloru, do wyboru”, cena przystępna, warunki idealne, a Pracownicy profesjonalni i przyjacielscy❗👍👏



zdj. Anna Hudyka



zdj. Anna Hudyka


zdj. Anna Hudyka


zdj. Anna Hudyka



zdj. Anna Hudyka



zdj. Anna Hudyka



zdj. Anna Hudyka - BEZA



Tutaj powrócę na ulicę Lubicz, gdzie nową mieszkanką Kociarni jest CUDOWNA 😻 Lukrecja❗❗❗ Ten czarny maluszek w ułamku sekundy „miał mnie”❗❗❗😻🤩💗💗💗😍 Zresztą tak sobie też pomyślałam, czy przypadkiem Lukrecja i Beza to nie Aniołki „Charliego” Mruczka❓🤔




zdj. Anna Hudyka - LUKRECJA





Komentarze

  1. Ma che bel post!Non sapevo esistessero bar per gatti,buona giornata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Olga!
      Olga, I’m glad you like my post.
      I didn't know about such places before either too! I discovered Kittie Cafe in Krakow a few months ago. I first heard of such a place! It’s brilliant!!!
      I'm going to Krakow tomorrow for the end of my holiday and I'll visit with a gift of Kotki!!!!
      Olga, my friend, I salute you and I wish you a good and happy Wednesday too!

      Usuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi