Tak wygląda kolejna porażka ludności

Myliłam się. Niestety, strasznie (delikatnie mówiąc❗) dałam się oszukać myśląc, że do tego nie dojdzie. Pomyliłam się, jak wielu innych ludzi, na całym świecie, wierzących w dyplomację.

Tak oto wygląda kolejna porażka ludności. 🤬

Okrutne, potworne bestialstwo 😭

Jeszcze kilka miesięcy temu przez myśl by mi nie przeszło, że dzisiaj w trzeciej dekadzie XXI wieku, w środku Europy stanie się coś takiego.

Że będziemy śledzić takie parszywe bestialstwo. Na naszych oczach rozgrywała się będzie krwawa, nieludzka rozgrywka szakala Putina.

Zbrodniarza. 🤬❗❗ 



Pomnik Matka Ojczyzna Kijów



Historia nic, absolutnie nic nas nie nauczyła❗😥

Przepraszam za użyte słowo, ale szlag człowieka trafia.🤬😭

Idąc spać zeszłej nocy, bo było to przed samą 4 nad ranem, kładłam się z nadzieję, że rano przeczytam i usłyszę: atak na Ukrainę nie miał miejsca.



Plac Niepodległości, Kijów



Przeraziły słowa, które na „dzień dobry” usłyszałam od mojego Taty.

Czy się boję

Tak. Boję się i to bardzo. Nie wstydzę się do tego przyznać. Cóż, widocznie nie jestem, aż tak twardą osobą, jak myślałam.

Jakieś dwie godziny temu przeczytałam, że atak Putina na Kijów rozpocznie się o 2 w nocy naszego polskiego czasu. Jest teraz 2 z minutami. Bogu dzięki nic w telewizji (a od kilku godzin słucham i oglądam, co nadaje jedna z informacyjnych stacji telewizyjnych), cisza. 

Kijów - piękne miasto, spędziłam w nim miłe i radosne chwile. Miasto nowoczesne, europejskie.

I taka jedna moja myśl. Refleksja.



Plac Niepodległości, Kijów



Mamy najgorszą sytuację od 2 wojny światowej. Najtragiczniejszy czas.

I w dalszym ciągu moje pytanie: do cholery❗ Do diabła, gdzie ONZ❓❓❓❗❗❗❗ Gdzie Błękitne Hełmy❓❗❓❗❓❗❓❗😡😡😡

Banda nieudaczników❗❗❗🤬🤬🤬🤬

Powiem coś, co w sumie jeszcze nie tak dawno temu jestem przekonana, że nie wyszłoby z moich ust, nie napisałabym.



Plac Niepodległości, Kijów



Nie wiem, ilu z Was zna serial „Dr. House”. Nie wiem, ilu oglądało go i pamięta dokładnie poszczególne odcinki.

Ja odnośnie jednego zastanawiałam się nad nim wielokrotnie. Myślałam nad tym, jak postąpił doktor Chaise w stosunku do pewnej osoby. Chodziło mi o podejście zarówno od od strony – on jako człowiek i jako lekarz (słynne, że po pierwsze nie szkodzić).

Obserwując obecną rzeczywistość nie mam najmniejszego problemu, nie mam żadnych wątpliwości z oceną – ja doktora Chaisa rozgrzeszam Odpuszczam jako człowiekowi i lekarzowi.



Plac Niepodległości, Kijów


zdj. Anna Hudyka

Komentarze

  1. Boa tarde Anna. Acompanhando com pesar e preocupação com tudo isso. Espero que esteja tudo bem com você e sua família.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luiz I thanks for your words. I and my family are safe at this time. I hope that Ukraine will win. Putin is crazy. I'm scared for Chernobyl... Respect to the struggle of Ukraine and President Volodymyr Zelenski! Polish authorities in 1939 ESCAPED!!!

      Usuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Pokaż więcej

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi