4.09.2018 - koniec polskiego sądownictwa. Mam nadzieję, że tych słów nie będę musiała wypowiedzieć.

Chcę wierzyć, że to, co przeczytałam kilka godzin temu - przed północą - nie jest przypadkiem tylko zaplanowaną strategią. Jeśli jednak nie - stanowi jawną kpinę z uczciwych, mądrych i mających choć minimalny iloraz inteligencji ludzi oraz straciłabym jakąkolwiek nadzieję, że w moim państwie zapanuje ład, porządek a prawo stanie się nim dla wszystkich – bez wyjątku! Jeśli to nie część planów sądu, jak mam nadzieję, polski wymiar sprawiedliwości przestał dla mnie istnieć.

O czym mówię?

O brutalnie zamordowanej 20 lat temu Iwonie Cygan - 17-letniej dziewczynie ze Szczucina. Wystarczy wpisać jej nazwisko w internetowej wyszukiwarce, albo przeczytać moje wcześniejsze posty o polskim Twin Peaks.


Znajdzie się tam wiele bulwersujących faktów o morderstwie i kolejnych z nim związanych. Same jawne akta sprawy liczą 193 tomy, a niejawne około 50. Dodam, że pełne nazwisko głównego oskarżonego łączące go z pewną wysokiej rangi kobietą w rodzimej polityce, pełniącej do niedawna jedno z czołowych stanowisk w rządzie nie jest najprawdopodobniej przypadkowe. Oskarżonych bronili też jedni z czołowych polskich adwokatów. Podobno każdego 2, a nawet 3. Niektórzy, jak np. prof. Piotr Kruszyński, prof. Jan Widacki i mecenas Jakub Wende to prawnicze sławy kojarzone z obroną bardzo bogatych Polaków.

Wszystko jest w moich wcześniejszych postach. Przed północą przeczytałam, że Sąd Okręgowy w Rzeszowie wobec 14 z 17 zatrzymanych – (w tym 13 policjantom i byłym komendantom) uchylił areszt i w trybie natychmiastowym mają zostać zwolnieni. Zatrzymani zostaną wyłącznie główny podejrzany o bestialski mord Paweł K. i jego ojciec Józef K. Zwolnionych obejmie tylko dozór policyjny, zakaz opuszczania kraju, a paszporty będą zatrzymane. 
 
Powtórzę to, co napisałam powyżej: mam nadzieję, że to doskonale zakrojona akcja prokuratury. To, co chcieli wiedzieć już wiedzą, więc przysłowiowe „płotki” są im w tym momencie zbędne, a zabierają się za ich mocodawców. Chcę wierzyć z to, że tak właśnie jest!

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi