Ruszmy przysłowiowe 4 litery i pójdźmy do urn!!!


Na początku przepraszam Was za moje długie milczenie, ale wynika ono z pewnych zmian, które ostatnio zaszły w moim życiu. Nie wiem też, czy każdego dnia będzie się pojawiał kolejny post, ale postaram się, żeby były one jak najczęstsze 😊

Dziś z okazji wyborów samorządowych pozwolę sobie zaapelować do naszego społeczeństwa (w skali całego kraju) i od razu zaznaczę, że nie jest to żadna agitacja polityczna! Apeluję tylko o pójście po rozum do głowy (w końcu na drodze ewolucji po coś wykształcił się u nas organ nazwany mózgiem!) i w lokalach wyborczych oddanie głosów na osoby: mądre, inteligentne, poważne, odważne niebojące się zamian, których nasz kraj potrzebuje! Niech zdobędą nasze poparcie osoby kompetentne i uczciwe.

P.S. 1 - Jestem i zawsze byłam zdania, że ten, kto nie bierze udziału w wyborach i referendach nie ma prawa do krytyki sytuacji w kraju.

P.S. 2 – Jestem i zawsze byłam zdania, że udział w głosowaniu nie jest prawem i przywilejem, ale obowiązkiem obywatelskim każdego z nas uprawnionego do pójścia do urn.

Komentarze

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi