"Grapes" - woń światła z tajemniczym poczuciem pewności

Niestety, lato się już skończyło😥. Nastała jesień (na moje nieszczęście, gdyż przed nami zima, której śniegu, mrozu, krótkich dni, szarości i smrodu dymu  kominów nie znoszę❗🤬). Korzystając z tych ostatnich pięknych, jakże ciepłych dni😊🤩🌡☀ (chociaż właściwiej byłoby napisać gorących) – a raczej iście najprawdziwszych letnich (na moje szczęście😊❗👍) weekend postanowiłam przeznaczyć na leniuchowanie😁

Książka📘 i słodkie nic nierobienie. Na hamaku otulona, pieszczona promieniami złotego Słońca, koło mnie jeszcze kwitnące kwiaty🌺🌼 w moim ogrodzie oraz zielona trawa a wokół słychać jeszcze ten cudowny świergot ptaszków🐦. Ja zaczytana i odpływająca w świecie marzeń zajadająca się ubóstwianym winogronem🍇🍇🍇. Ich wyśmienity smak, cudowny aromat…😍 Jeden z tych zapachów, które chciałabym czuć wokół siebie jak najczęściej❗ By był ze mną, gdy tego tylko zapragnę❗ I wiecie co❓ Czasem nasze marzenia się spełniają (niestety, szkoda, że nie częściej🙄)❗

Zapach moich ukochanych winogron udało mi się odnaleźć w olejku „Grapes”.😊



Anna Hudyka


"Grapes"  - perfum firmy Al-Rehab odkryty przeze mnie jakieś półtora roku temu. Czym on jest dla mnie❓

Zacznę od tego, iż winogrono🍇 kojarzy się ze świeżością i młodością.

Wspomniany olejek odbieram jako słodko-soczysty aromat pełen dojrzałych winogron połączony z delikatną czystością piżma. Bukiet dopełnia coś cytrusowego i odrobina mięty. Woń stanowi swego rodzaju opowieść o kończącym się lecie, kiedy właśnie w promieniach słońca winogrono dojrzewa. Nastaje czas zbioru owoców. To wtedy oddają, uzewnętrzniają, swój owocowy słodki aromat. Piękny owocowy, czysty, gładki i delikatny. W olejku ukryto to soczyste winogrono będące cudownym zapachem na mojej skórze❗

„Grapes” chociaż należący do grona zapachów orientalnych nie jest ani ciężkim, ani mocnym. W mojej opinii kobiecy i łagodnyPołączenie nowoczesnych nut, a zarazem klimatu klasycznego. Idealna mieszanka światła z ukrytym, tajemniczym poczuciem pewności. Perfum z ciekawą mieszanką nut tworzy zaskakujący nowy zapach, który Cię ożywia, jesteś gotowa do spojrzenia na świat inaczej.😊 

Trwała letnie woń nie pozostawi Cię obojętną. W mojej opinii mogą go używać zarówno młode dziewczyny, jak i starsze panie.

Na koniec kilka słów o samej firmie Al-Rehab. Powstała w 1975 roku i w ciągu prawie półwiecza działalności udało się jej stać się wiodącą firmą na rynku perfum. Ciekawostką jest, że po latach sukcesów, doświadczeń eksperci wprowadzili na rynek grupę innowacyjnych orientalnych perfum wyróżniających się w sztuce tworzenia perfum. Ten krok sprawił, iż firma posiadła wyjątkowy charakter, a zarazem coś unikalnego wśród innych twórców próbujących połączyć aromaty Wschodu i Zachodu w jednym. Dzisiaj Al-Rahab mogą poszczycić się ponad 200 zapachami.



Anna Hudyka

Komentarze

  1. siempre es genial leer un libro y el aroma de uva tambien me gusta aunque prefiero el de lavanda y cereza. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lavender!!! I love it too :) I have lavender in my garden!
      I salute you too and I wish you a beautiful day!!!

      Usuń
  2. Bellissimo post,buona settimana cara Anna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Olga,
      I 'm glad you like the post :)
      I wish you a happy day too! It's beautiful, sunny and very warm! I am very happy!!!

      Usuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Archiwizuj

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi