Euro 2024 wystartowało niemieckim walcem

Święto piłki nożnej⚽ rozpoczęte❗❗❗ XVII Mistrzostwa Europy ⚽, których gospodarzem po raz trzeci (1988, 2020 – cztery mecze Euro) są Niemcy. Obecny turniej odbędzie się na 10 stadionach w 10 różnych miastach

Kilka minut temu zakończyło się spotkanie inauguracyjne pomiędzy reprezentacjami Niemiec i Szkocji.

Niestety, wynik 5 : 1 dla Niemców nie stanowi dla mnie powodu do radości😥. Nadmienię, chcąc, by było wszystko jasne – nie patrzę przez pryzmat polityki, poglądy polityczne nie grają tutaj absolutnie żadnej roli❗ Po prostu nie lubię niemieckiej piłki nożnej (by być całkowicie szczerą najbardziej cieszy moje oko ta słynna brazylijska samba🤩😍). Chciałam, także niespodzianki. Jednocześnie i tak mam już wymarzony finał, kogo pragnęłabym w nim na murawie zobaczyć. Niestety, ale w tym przypadku jestem realistką, nie wierzę, iż reprezentacja Polski zagra o najwyższe europejskie piłkarskie trofeum. Oczywiście chciałoby się, ale weźmy kubek przysłowiowej zimnej wody.

Będę z Wami całkowicie szczera – marzę o finale: Włosi – Hiszpania.

Dzisiaj z okazji rozpoczęcia Mistrzostw Europy życzę wszystkim fanom, miłośnikom piłki nożnej wspaniałego czasu, dni, szczęścia oraz wielu radości z przeżywanych przez nas piłkarskich zmagań, tego sportowego turnieju❗❗❗😊🤩👍



pl.wikipedia.org

Komentarze

  1. Ogólnie to ja słabo znam sie na piłce nożnej... Myśle jednak że to dobrze iż gospodarze wygrali pierwszy mecz, gdyby było na odwrót atmosfera w Niemczech byłaby nieciekawa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię piłkę :) To po moim Tacie :) Właśnie teraz oglądamy mecz Włochów Albańczykami. Teraz kibicuję tradycyjnie moim ukochanym Azzurri! Cieszę się też, że wygrali Hiszpanie :)
      Mówiąc o wczorajszym spotkaniu to niestety, ale tak, jak napisałam jestem zła, że wygrali Niemcy :(

      Usuń
  2. Questi sono gli eventi da incentivare: lo sport, che ci rende competitivi, sì, ma mai nemici e che vinca il migliore. Ciao Anna, buona domenica.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi :)
      I thank you for your comment. I have always cheered for Italy and Spain! Among my favorite Italian soccer players were Roberto Baggio and Paolo Maldini, for example. I remember the match when they scored goals for Poland and I... was happy! Seriously!!!
      I salute you and I wish you a good Sunday!

      Usuń
  3. Ya veremos en estos días si hay sorpresa con algún equipo como suele suceder en muchos campeonatos. De todas formas te agradezco de que cuentes con España para la final, pero Alemania tiene este año un gran equipo, y la ventaja de jugar en casa. ¡Ya veremos lo que sucede!
    Un abrazo, amiga Anna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Manuel!
      I'm just now watching the Italy-Albania match with my dad. I'm rooting for the Italians.
      I talk about the Germans, I agree with you, but they play at home, it helps them... I would like Spain to play against Italy in the final. I was always rooting for these countries.
      My friend, I salute you from a very warm and sunny (I'm glad!) Poland as of today!!! I wish you a wonderful Sunday!!!

      Usuń
  4. Jakoś wielce nie interesuję się piłką nożną, ale mecze Polski dla zasady obejrzę 😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pozdrowienia i również pozdrawiam! Martyna, życzę Ci też lepszej pogody, niż u mnie, bo wczoraj super fajny, ciepły, słoneczny dzień, po kilku paskudnych, a dzisiaj znów listopad :( Zimno, szaro i co chwilę deszcz :(
      Co do spotkanie Polska-Holandia, to strasznie mi przykro, że przegraliśmy. Jestem realistką i wiedziałam, że będzie trudno, ale jak pierwsi strzeliliśmy bramkę! Bardzo chciałam żeby naszą wygraną wszystko się skończyło...

      Usuń
  5. Thank you for the appreciation which you wrote down on my blog through your comment Anna.

    Albania scored after just 23 seconds against Italy. It was the fastest goal in European Champioship history.
    But Italy turned the game in its favour inside 16 minutes.

    Enjoy the rest of this Sunday.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Giorgio!
      I for one would like the Italians and Spain to play in the finals. I'm watching the England-Serbia match right now.
      Poland lost to the Netherlands. It's a pity. I knew that it willn't be easy Poles scored the first goal.
      My friend, I wish you a good new week!

      Usuń

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Słowa klucze

Pokaż więcej
Blogi